وعده الهی برای نابودی دشمن صهیونیستی نزدیک است

جمعه 25 فروردین 1402 - 10:19:0
وعده الهی برای نابودی دشمن صهیونیستی نزدیک است

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی در گردهمایی رهبران مقاومت به مناسبت روز جهانی قدس، گفت: امام خمینی (ره) روز جهانی قدس را اعلام کرد تا آرمان فلسطین در قلب مسلمانان زنده بماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود گفت روز قدس فرا می‌رسد تا احساس جهاد و نفی اسرائیل در دل مسلمانان و برای بیداری ملت‌های اسلامی زنده بماند.  
وی افزود: روز قدس به جستجوی مردم برای بینش صحیح برای رسیدن به نتیجه اجتناب ناپذیر در وعده الهی برای رسیدن به پیروزی قاطع کمک می‌کند. روز قدس روز بسیج عمومی مسلمانان و یادآور مسئولیت حفظ مواضع صحیح و مقابله با صهیونیستهاست.
سید عبدالملک بدرالدین تلاش برای شکست یهودیان و خارج کردن آن‌ها از سرزمین فلسطین را جهاد مقدس نامید و گفت: دشمنی با آن‌ها و تحریم آن‌ها یک مسئولیت ایمانی و انسانی است.
این مقام با اشاره به اینکه مردم یمن بر اساس هویت ایمانی خود در موضع خود در حمایت از آرمان‌های فلسطین ثابت قدم هستند، گفت: مردم یمن در صحنه‌ها و در همه مناسبت‌ها حضور دارند تا موضع خود را اعلام کنند. مردم ما علیرغم گستردگی تهاجم و هدف گیری از موضع خود در کنار مردم فلسطین عقب نشینی نکردند.
وی ادامه داد: ما در پروژه مبارک قرآنی، جهاد با دشمن صهیونیستی و سلطه آمریکا را رکن اساسی پروژه خود می‌دانیم. مردم ما با حرکت همه جانبه خود به دنبال مشارکت موثر در کنار آزادگان ملت فلسطین در شکست صهیونیست‌ها و اعاده مقدسات هستند.
دبیرکل انصار الله یمن، رشد روحیه جهادی مردم فلسطین و استواری آن‌ها در مواضعشان با وجود موج عادی سازی را نشانه شمارش معکوس برای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: ظرفیت‌های روزافزون محور جهاد و مقاومت و شکاف بزرگی که از درون رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است، آغاز گام‌های نابودی رژیم صهیونیستی را نشان داد. دشمن اسرائیلی به سوی نابودی، ورطه و شکست اجتناب ناپذیر می‌رود.
عبدالملک بدرالدین در انتهای اظهارات خود گفت: از فرزندان امت اسلام می‌خواهیم روز جهانی قدس را گرامی بدارند. درود و احترام و تحسین خود را به مجاهدان آزاده در کرانه باختری، بیت المقدس و تمام نقاط فلسطین تقدیم می‌کنیم.


 


جمعه 25 فروردین 1402 - 3:44:12