گسترش توان مقاومت فلسطین از نبرد سیف القدس تاکنون

یک شنبه 28 اسفند 1401 - 14:58:0

نویسنده و پژوهشگر سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد مقاومت از زمان جنگ سیف القدس بیش از پیش توسعه یافته و پیشرفت کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر علی مطر نویسنده و پژوهشگر سیاسی از لبنان میهمان برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر بود که به موضوع «یگان موشکی گردان های قدس: نبرد بعدی توان ما را آشکار خواهد کرد» اختصاص داشت.
علی مطر در این خصوص گفت: امروز هر آنچه در عرصه فلسطین رخ می دهد باید به صورت یکپارچه دیده شود نه فقط در غزه، زیرا مقاومت امروز فعالیت خود را به همه عرصه ها و با مشارکت در همه میدان‌های فلسطین گسترش داده است و این چیزی است که صهیونیست ها را سردرگم و امنیت ملی رژیم صهیونیستی را تهدید می کند.
وی افزود: مقاومت امروز در غزه و کرانه باختری فعالیت می کند و در قدس و دیگر مناطق عملیات انجام می دهد ، بنابراین مقاومت تاکتیک‌های زیادی به کار می‌گیرد. از جمله در سطح میدانی و نبرد‌های میدانی و از جمله در سطح گروههای مقاومت که نقش اصلی را در رویارویی با رژیم صهیونیستی در سراسر فلسطین اشغالی برعهده دارند.
این کارشناس لبنانی تصریح کرد: امروز شکی نیست که مقاومت از زمان جنگ سیف القدس (شمشیر قدس) که تأثیر زیادی در ایجاد توان نظامی برابر(معادلات) با دشمن اشغالگر داشت، توسعه و پیشرفت بیشتری پیدا کرده و در آخرین نبردی که جنبش جهاد اسلامی در آن با نیرو‌های رژیم اشغالگر روبه‌رو شد، دشمن صهیونیستی در نهایت نتوانست جنبش را شکست دهد.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 28 اسفند 1401 - 11:3:21