واکنش مفتی عمان به توافق ایران- عربستان

جمعه 26 اسفند 1401 - 18:10:0
واکنش مفتی عمان به توافق ایران- عربستان

مفتی عمان با تأکید بر لزوم حفظ صلح و وفاق در منطقه افزود، توافق ایران و عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از وبگاه «الخلیج آنلاین»، «احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان  اخیرا در پیامی که در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر منتشر کرد، به موضوع روابط ایران و عربستان سعودی و توافق اخیر این دو کشور پرداخت.

مفتی عمان خاطرنشان کرد ارکان رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی بعد از توافق ایران و عربستان سعودی به لرزه درآمد و در دل‌هایشان وحشت افتاد. الخلیلی اضافه کرد: «رژیم صهیونیستی به یقین رسید که این توافق، زنگ رفتن ابدی آن‌هاست».

او در ادامه از تمامی طرف‌ها خواست که تقوای خدا را پیشه کنند و صلح و وفاق را حفظ نمایند، چرا که مسلمانان برادر یکدیگر هستند و نباید به برادر خود ستم کنند و او را تنها بگذارند و تحقیر نمایند.

مفتی عمان افزود: «ما وحدت میان برادران در منطقه را گرامی می‌داریم و از الفت و وفاق میان آن‌ها استقبال می‌نماییم و خواستار همکاری در این زمینه هستیم».

او همچنین در بخش دیگری از پیام خود از نقش عمان در توافق ایران و عربستان سعودی تشکر و قدردانی کرد و در عین حال اظهار داشت: «این رسالتی است که حاکمیت عمان از اجداد خود در طول تاریخ به ارث برده است». 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 26 اسفند 1401 - 15:8:40