معرفی ویژه‌برنامه های شبکه الکوثر به مناسبت ماه مبارک رمضان

سه شنبه 23 اسفند 1401 - 16:5:0
معرفی ویژه‌برنامه های شبکه الکوثر به مناسبت ماه مبارک رمضان

شبکه تلویزیونی الکوثر برنامه هایی ویژه و متفاوت را در ماه مبارک رمضان امسال برای مخاطبان خود روی آنتن خواهد برد که در این گزارش به معرفی آنها پرداخته ایم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پخش تلویزیونی شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآنی «إن للمتقین مفازا» با آغاز ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد. از میان تلاوت هایی که تاکنون برای شبکه ارسال شده است، در مرحله نخست 96 تلاوت برتر انتخاب خواهد شد و این قاریان طی ماه رمضان از طریق «اسکایپ» در گروه های چهار نفره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. از 96 شرکت کننده در مرحله نخست، 24 قاری برتر به مرحله نیمه نهایی مسابقات «مفازا» صعود خواهند کرد و در نهایت پنج قاری از پنج کشور برای رقابت نهایی در شب عید فطر انتخاب خواهند شد.

مسابقات قرآنی «مفازا» ساعت 23 به وقت مکه از شبکه الکوثر پخش خواهد شد و بازپخش آن نیز در ساعت 7 صبح روز بعد به وقت مکه روی آنتن الکوثر خواهد رفت.

برنامه «رمضان أحلی » نیز در همه شب های این ماه مبارک در ساعت 20:25 به وقت مکه مکرمه پخش خواهد شد و برنامه «أفلا یتدبرون» نیز در ساعت 3:30 بامداد هر روز ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

برنامه «فی المیزان» با حضور شیخ اسد محمد قصیر نیز در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21 به وقت مکه روی آنتن شبکه الکوثر خواهد رفت.

برنامه گفتگو محور «الوجه الآخر» نیز طی ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 00:30 بامداد به وقت مکه از الکوثر پخش و در ساعت 10:30 روز بعد بازپخش خواهد شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 23 اسفند 1401 - 14:46:35