افتتاح پارک «امام خامنه ای» در شهر الهرمل لبنان

سه شنبه 23 اسفند 1401 - 13:11:37

همزمان با ایام فرخنده ولادت صاحب الزمان مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، پارک «امام خامنه ای» در شهر الهرمل لبنان افتتاح و ترجمه عربی کتاب «نهضت حفظ محیط زیست» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای رونمایی شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر آمده است: با حضور سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی جنبش حزب الله و سید کمیل باقرزاده رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، ترجمه عربی کتاب «نهضت حفظ محیط زیست» برگرفته از بیانات آیت الله خامنه ای در شهر الهرمل در شمال شرق لبنان رونمایی شد. این کتاب را موسسه فرهنگی و تحقیقاتی «انقلاب اسلامی» با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در بیروت جمع آوری کرده و در موسسه انتشاراتی «الموده» آن را به زبان عربی ترجمه کرده است.

همچنین به نشانه تاکید بر اهمیت نقش زیست محیطی شهر الهرمل، پارک «امام خامنه ای» به مساحت 15 هزار متر مربع در این شهر افتتاح شد. در این پارک درختان متنوعی غرس شده است.

استان الهرمل یکی از استان های پهناور لبنان است و رودخانه العاصی که بزرگترین رودخانه لبنان محسوب می شود از این استان عبور می کند و آب مورد نیاز پروژه های کشاورزی و گردشگری را تامین می کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 23 اسفند 1401 - 13:11:32