همایش بین المللی همبستگی نخبگان جهان با مقاومت مردم یمن

یک شنبه 14 اسفند 1401 - 7:47:1
همایش بین المللی همبستگی نخبگان جهان با مقاومت مردم یمن

همایش بین المللی همبستگی نخبگان جهان با مقاومت مردم یمن روز دوشنبه 15 اسفند 1401 در مجموعه عباس آباد تهران برگزار خواهد شد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، همایش بین‌المللی همبستگی نخبگان با مقاومت مردم یمن ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه با حضوری جمعی از مقامات سیاسی و فرهنگی در محل کوشک باغ هنر در محوطه اراضی عباس‌آباد تهران برگزار می شود.  
این همایش بین المللی با همکاری ۱۸ پژوهشگاه، دانشگاه و سازمان از جمله مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار می شود که در قالب ۱۰ پیش نشست علمی برگزار شد؛ همچنین اساتید دانشگاه های سراسر جهان از جمله کشورهای محور مقاومت، مقالات خود را برای این همایش بین المللی ارسال کرده اند. 
محور های این همایش به شرح زیر است: 
همبستگی سیاسی نخبگان جهانی، سیاست بین الملل و مقاومت مردم یمن، همبستگی حقوقی نخبگان جهانی، حقوق بین الملل و مقاومت مردم یمن، همبستگی هنری نخبگان جهانی، هنر متعهد و مقاومت مردم یمن، همبستگی ادبی نخبگان جهانی، ادبیات پایداری و مقاومت مردم یمن، هم بستگی فرهنگی نخبگان جهانی بامقاومت مردم یمن، جامعه شناسی مقاومت مردم یمن، گروه های فعال در مقاومت یمن و نخبگان همبسته جهانی و نقش مقاومت مردم یمن در روند شکل گیری تمدن نوین اسلامی. 
گفتنی است تاکنون ۷۰ مقاله برای این همایش ارسال شده که بعد از بررسی ها، ۱۵ مقاله به عنوان مقاله برتر برای سخنرانی و چاپ در کتابچه همایش برگزیده شدند.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 14 اسفند 1401 - 7:46:55