تلاش کشورهای اروپایی برای رهایی از شر رئیس جمهور اوکراین

یک شنبه 23 بهمن 1401 - 14:7:0

تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد اوکراین ابزاری در دست غرب است و پس از انجام آنچه به این کشور واگذار کرده است ، غرب تلاش خواهد کرد از شر آن خلاص شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، زکریا حمودان کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر افزود : کاری که رئیس جمهور اوکراین انجام می دهد نشان می دهد که او از ابزاری اجرایی به ابزاری تبدیل شده است که معمولا کشورهای غربی خود را از شر چنین ابزارهایی خلاص می کنند.  
حمودان افزود : اگر تصمیمی برای ادامه همکاری و حمایت از اوکراین وجود داشت، رئیس جمهور اوکراین نیازی به رفتن به انگلیس یا آلمان یا هر کشور دیگری نداشت. 
وی ادامه داد : غرب با رئیس جمهور اوکراین درگیر شد و رئیس جمهور اوکراین امروز نتیجه آنچه اوکراین درگیر آن بوده و بی عدالتی که به دلیل مواضع وابسته به آمریکا انجام داده است ، درو می کند.  
حمودان گفت : این اوکراین است که به اوکراین ظلم کرده است و این رئیس جمهور اوکراین است که به اوکراین ظلم کرده است نه روسیه و بنابراین این تحول آغاز یک نقطه عطف خطرناک برای آمریکا و برای رئیس جمهور اوکراین است و کشورهای اتحادیه اروپا در مرحله بعدی برای خلاص شدن از شر او ، جستجو برای پیدا کردن راه حل های خود را آغاز خواهند کرد و چه از فاصله نزدیک و چه از طریق حمله نظامی او را خواهند کشت. 


 


یک شنبه 23 بهمن 1401 - 8:54:25