سفر بلینکن به رام‌الله و تاکید بر ادامه حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی

جمعه 14 بهمن 1401 - 18:44:0

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا برای گفتگو با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به رام الله رفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  مازن عواده خبرنگار ما در گزارشی از رام الله در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : گفتگوهایی که با حمایت کامل آمریکا از اشغالگران همراه بود و از نظر دولت آمریکا ، اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله برای توقف هماهنگی امنیتی با اشغالگران ، اقدامی یکجانبه است و فلسطینی ها نباید آن را انجام دهند.  
در ادامه این گزارش آمده است : بلینکن جنایات فجیع اشغالگران علیه فلسطینی ها را فراموش کرد و نشان داد که به دنبال آرام کردن اوضاع دیپلماتیک است و در این راستا از استانداردهای دوگانه استفاده می کند.
نیروها و جناح های فلسطینی این سفر را محکوم کردند و به خیابان های آمدند و خشم خود را از حمایت همه جانبه آمریکا از اشغالگران و فشارهای آمریکا علیه فلسطینی ها و در بحبوحه درخواست برای تشکیل یک رهبری ملی واحد برای مقابله با افراط گرایان دولت صهیونیستی اعلام کردند.
در مقابل جانبداری و ناتوانی دولت آمریکا در اعمال هرگونه مجازاتی برای اشغالگران ، مردم فلسطین تاکید کردند آزادی و استقلال خود را با پول عوض نمی کنند و پایان اشغالگری را می خواهند و از طریق مقاومت به آن دست خواهند یافت.
این سفر در پی  ظلم و ستم صهیونیست ها و تشدید جنایات اشغالگران در سرزمین های فلسطینی در پیش چشم جهانیان انجام می شود تا در اینجا جانبداری کامل رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا به وضوح نشان داده شود، اما فلسطینی ها با وجود این، در مقابل ظلم و ستم ، سوء استفاده و جنایات اشغالگران ، در کنار مقاومت ایستاده اند و این راه را ادامه می دهند.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 14 بهمن 1401 - 13:48:5