ناصر ابوشریف : انتفاضه سراسری در راه است

چهار شنبه 12 بهمن 1401 - 13:44:0

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی و نماینده این جنبش در ایران در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد که افزایش فشار رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین، عزم مقاومت فلسطین را در هم نخواهد شکست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : این عملیات (عملیات قدس) آنطور که تبلیغ شد انتقام نیست و آنطور که آن را نام گذاری کرده اند عملیات گرگ تنها نیست بلکه بخشی از مبارزه مستمر و دامنه داری است که از بیش از 105 سال ملت فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی و قبل از آن با اشغالگری انگلیس انجام داده است.  
ابوشریف افزود : بله، ما در دوره اخیر با حکومتی صهیونیستی و سیاسی مواجه هستیم که در آن همه جناح های رژیم صهیونیستی از راست افراطی تا چپ افراطی آن درباره برچیدن موجودیت مردم فلسطین از طریق جنایات مستمر مانند شهرک سازی، یورش نیروهای امنیتی، کشتار مستمر، مصادره زمین، تکه تکه کردن مناطق و دیگر جنایات ، اتفاق نظر دارند.  
وی اضافه کرد : معتقدم افزایش فشار رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین نه عزم مقاومت فلسطین را در هم می شکند و نه از عملیات مقاومت می کاهد.  کرانه باختری به منطقه ای پرتنش و درگیری و انفجاری تبدیل می شود و اوضاع به انتفاضه واقعی در مقابل دشمن صهیونیستی تبدیل می شود.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 12 بهمن 1401 - 13:44:0

پربازدیدها