پاسخ به جنایت در جنین: هلاکت 9 صهیونیست در قدس

شنبه 8 بهمن 1401 - 9:24:36
پاسخ به جنایت در جنین: هلاکت 9 صهیونیست در قدس

کمتر از دو روز بعد از شهادت 10 فلسطینی در تهاجم نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، 9 صهیونیست در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به گزارش منابع خبری بر اثر تیراندازی جمعه شب نزدیک کنیسه‌ای در شهرک نبی یعقوب در  قدس  اشغالی، 9 نفر از صهیونیست‌ها کشته شده و 15 نفر دیگر زخمی شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وضعیت جسمانی 3 نفر از زخمی‌ها وخیم است.

رسانه‌های عبری‌زبان می‌گویند که عامل عملیات بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست زخمی شده است. 

در شرایطی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حضور در محل کشته شدن هفت صهیونیست، وعده‌ی  انتقام داد، گروه‌های مقاومت فلسطین این عملیات قهرمانانه را تبریک گفتند.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس عملیات مقاومتی و ضد صهیونیستی در قدس اشغالی را تبریک گفت. وی تأکید کرد که این عملیات قهرمانانه برای گرفتن انتقام خون شهدای جِنین بود.

«طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات را تبریک گفت و تأکید کرد که دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز ضمن تبریک عملیات قدس، گفت که این عملیات آغاز یک مرحله جدید از مقاومت فراگیر مردمی است.

همچنین «محمد شلح» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین این عملیات را یک عملیات درخشان و مایه سربلندی ملت فلسطین خواند و آن را تبریک گفت.

وی گفت که این عملیات به کابینه افراطی صهیونیست‌ها این پیام را داد که ملت فلسطین در برابر ریخته شدن خون فلسطینیان ساکت نخواهد ماند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 8 بهمن 1401 - 9:24:26