ناکامی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت در کرانه باختری

جمعه 30 دی 1401 - 15:24:28

رژیم صهیونیستی با همه تجهیزات و نیروها و سازمان های امنیتی خود نتوانسته است انتفاضه مسلحانه فلسطینی ها را در شهرها و اردوگاه های کرانه باختری رود اردن، مهار کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی که در برنامه شب گذشته «قضیه ساخنه» با موضوع مقاومت در کرانه باختری از شبکه الکوثر پخش شد آمده است: مقاومتی که این روزها در کرانه باختری و دیگر مناطق اشغالی دیده می شود، خارج از چارچوب تعریف «انتفاضه» در اصطلاح سیاسی نیست. این حرکت مردمی گسترده و ادامه دار در فلسطین، مقاومت فراگیر برضد اشغالگران صهیونیست با هر وسیله ای را رهبری می کند.

در این چارچوب نباید همسویی ملت فلسطین را در سراسر کرانه باختری و نوار غزه و قدس با گروه های فلسطینی و شاخه های نظامی آن نادیده گرفت که نمونه بارز آن در اردوگاه جنین دیده شده است.

نبرد «سیف القدس» (شمشیر قدس) و مبارزات بعد از آن مثل عملیات «تونل آزادی» و نبرد اخیر در غزه، تحولی ریشه ای در ذهنیت جوانان فلسطینی ایجاد کرده است در حالی که رژیم اشغالگر و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی آن همواره تلاش کرده اند هر نوع امید به امکان موفقیت هرگونه مقاومت در کرانه باختری رود اردن را در دل جوانان فلسطینی از بین ببرند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 30 دی 1401 - 15:24:19