واکنش فلسطینی ها به اهانت نشریه شارلی ابدو به نمادهای دینی

جمعه 23 دی 1401 - 16:24:0

در پی اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو به انتشار کاریکاتورهایی در توهین به امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب، فلسطینی ها خشم خود را ابراز کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، صالح المصری خبرنگار ما در گزارشی از فلسطین اشغالی در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : این اولین بار نیست که این نشریه فرانسوی به مراجع و شخصیت های عالی رتبه توهین می کند، چرا که پیش از این نیز به پیامبر اسلام (ص) توهین کرده بود.  
رفتار گستاخانه نشریه فرانسوی علیه دین مبین اسلام و مراجع تقلید بار دیگر کینه و نفرت دشمنان اسلام را نشان می دهد و تهاجم فرهنگی و نفرت پراکنی پنهان آنان را آشکار می کند.
ولید القططی از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت: توهین به رهبر انقلاب اسلامی امتداد اهانت به رسول الله (ص) است، زیرا هدف آنها اسلام، اسلام انقلابی و متمدن و اسلامی است که طرحی خصمانه با غرب دارد. و این اسلام ، اسلام معاصری است که امروز سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در صدر آن قرار دارد.
در ادامه این گزارش آمده است : این روزنامه مورد حمایت دولت فرانسه قرار دارد که تلاش می کند به هیبت و عظمت رهبران و نمادهای دینی ضربه بزند چرا که مردم گسترده ای را دور آنها می بیند.
یک شهروند فلسطینی گفت : این اولین باری نیست که این روزنامه مورد حمایت دولت فرانسه به توهین و اهانت به اسلام و علمای اسلام دست می زند و پیش از نیز شاهد بودیم که به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) اهانت کرد و با چنین توهینی به امام علی خامنه ای  به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در سراسر جهان است.
نائل ابوعوده از رهبران جنبش مجاهدین فلسطین به خبرنگار الکوثر گفت : ما می گوییم که این اظهارات و این اتهامات و این اهانت ها ، از طرف ما به عنوان گروههای مقاومت مردود است و آن را محکوم می کنیم به ویژه اینکه علیه امام خامنه ای و علیه رهبر امت اسلامی صورت گرفته است و می گوییم این اهانت ها و این اظهارات دروغین ، مطمئنا در جهت منافع و اهداف صهیونیستی و آمریکایی در منطقه صورت می گیرد.

 


 


جمعه 23 دی 1401 - 16:43:5