شهادت ۲ جوان فلسطینی در غرب جنین

دو شنبه 12 دی 1401 - 9:0:18
 شهادت ۲ جوان فلسطینی در غرب جنین

۲ جوان فلسطینی امروز دوشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در غرب جنین واقع در کرانه باختری شهید شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «محمد سامر حوشیه» از اهالی شهرک «الیامون» و «فؤاد العابد» در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهرک «کفردان» واقع در غرب جنین به ضرب گلوله زخمی و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیدند.
نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان «احمد ایمن ابراهیم عابد» و «عبدالرحمن هانی صبحی عابد» که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی را علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در «الجلمه» انجام داده بودند، به شهرک «کفردان» واقع در غرب جنین حمله کردند.
بر اساس این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی که برای تخریب منزل خانواده این ۲ شهید فلسطینی در «کفردان» به این منطقه یورش بردند، با مقاومت جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.
منابع محلی گزارش دادند، صدای تیراندازی شدید در این منطقه شنیده شده است و شماری نیز زخمی شدند.
از سوی دیگر گردان جنین اعلام کرد که مجاهدان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کرده و آنها را هدف بسته‌های انفجاری قرار دادند و شماری از صهیونیست‌ها زخمی شدند.
در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
 


دو شنبه 12 دی 1401 - 9:0:13