طرح آزادسازی فلسطین، میراث شهید سلیمانی

پنج شنبه 8 دی 1401 - 19:24:58

قهرمانان مقاومت فلسطین، به خوبی اهمیت نقشی را که شهید قاسم سلیمانی در تضعیف توان دشمن صهیونیستی و آمریکا در همه جبهه‌ها ایفا کرد، درک می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی که در برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر به مناسبت نزدیک شدن به سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از شبکه الکوثر پخش شد آمده است: راهبردی که شهید سلیمانی پیش از شهادتش دنبال می کرد، همچنان در ذهن نیروهای مقاومت و آزادگان ریشه‌دار است و خون های پاک شهدا، متجاوزان و اشغالگران را از سراسر فلسطین و کشورهای عربی بیرون می راند.

جنبش مقاومت فلسطین در سالگرد ترور شهید سلیمانی تاکید کرد در همان مسیری که این شهید ترسیم کرد به پیش می رود و جبهه مقاومت در منطقه برای رویارویی با اشغالگران صهیونیستی و آمریکایی، در هماهنگی سیاسی و رسانه ای کامل به سر می برد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در این باره به خبرنگار الکوثر گفت: «در سالگرد شهادت فرمانده قاسم سلیمانی که به دست تروریسم آمریکایی- صهیونیستی به شهادت رسید، بر ضرورت ادامه دادن به راه شهید سلیمانی که فلسطین را اولویت جبهه مقاومت معرفی کرد، اصرار داریم و بر تقویت هماهنگی میدانی و سیاسی و رسانه ای به منظور ایجاد جبهه مقاومت واقعی برای مقابله با چشمداشت های اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین و علیه منطقه و امت عربی و اسلامی و به دور از ملاحظات مذهبی و قومی تاکید می کنیم».

فلسطینی ها می دانند که از دست دادن شهید سلیمانی، زیان بزرگی برای مقاومت فلسطین و همه آزادگان جهان محسوب می شود چرا که شهید سلیمانی خاری در چشم اشغالگران و غاصبان صهیونیستی و آمریکایی بود. اما نقطه امید فلسطینی ها این است که شهید سلیمانی برنامه ای منسجم و قوی و خردمندانه را با محوریت آزادسازی کامل سرزمین فلسطین، از خود به یادگار گذاشت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 8 دی 1401 - 19:24:31