سردار سلامی: دشمن با همه توان به میدان آمد اما قاطعانه شکست خورد

چهار شنبه 7 دی 1401 - 12:10:11
سردار سلامی: دشمن با همه توان به میدان آمد اما قاطعانه شکست خورد

فرمانده کل سپاه با اشاره به حوادث اخیر ایران گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن همه گسل‌ها را فعال کرد و با همه ظرفیت به میدان آمد و همه تجربیات را به کار گرفت اما شکست خورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در همایش افتتاحیه دوره جدید فرماندهی و ستاد سپاه با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: تهدیدات انقلاب اسلامی هویتی و حق و باطلی است و تا زمان غلبه حل شدنی نیست. ما دائماً را دشمنی و فتنه روبرو هستیم و امکان دارد پس از ماجراهای اخیر موضوع دیگری ایجاد شود. دشمن در حوادث اخیر هرچه لشکر و یگان تربیت کرده بود با همه توان به میدان آورد اما قاطعانه شکست خورد.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز آتش تفرقه به جان دشمنان افتاده است و به همدیگر بی اخلاقی می‌کنند و شکست خوردند و عصبی هم هستند. 
سردار سلامی افزود: دشمن در واشنگتن و نیویورک برای ایران رییس جمهور انتخاب می‌کنند و میگویند او رییس جمهور دموکراتیک ایران است، این مسئله مضحک به نظر می‌رسد. لذا دشمن شناسی و تاریخ شناسی  مهم است. باید تاریخ صد ساله مداخلات آمریکا و انگلیس در ایران را بخوانید.
سردار سلامی  درادامه خاطر نشان کرد: چند عنصر یک کشور را قدرتمند می‌کند. یک رهبر بزرگ است هر کشوری و هر ملتی در تراز عظمت باورها، ایمان، اعتقادات و افکار رهبر خود بزرگ می‌شود چون رهبری عنصری تکثیر شونده و صاحب یک روح الهام بخش و یک شخصیت توسعه یابنده و یک اراده جاری و فکر جاری و یک آرمان و اعتقاد جاری در ذهن و روح جامعه است.
وی تصریح کرد: این جغرافیا و این موقعیت جغرافیایی  در ابعاد سیاسی قبل از انقلاب هم همین موقعیت هم بود اما آنچه که تغییر کرد رهبری نظام بود که از رهبری وابسته و دست نشانده و مهره شطرنج سیاسی غرب به یک رهبر روحانی، یه یک نظام ولایی، مقتدر، با دامنه های فکر وسیع جابجا شد. همین تغییر در رهبری ایران را از یک کشور عقب مانده وابسته و ذلیل در گورستان جهالت مدرن به یک ایران آزاد، مستقل دارای انتخاب و اسلامی تغییر داد و ایران ضعیف به یک ایران قوی تبدیل شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


چهار شنبه 7 دی 1401 - 12:10:5