آماده شدن محور مقاومت برای سالگرد شهادت حاج قاسم و همرزمانش

شنبه 3 دی 1401 - 12:51:28

کشورهای عضو محور مقاومت خود را برای برگزاری باشکوه مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش آماده می‌کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی در این باره که در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر پخش شد آمده است: با نزدیک شدن سومین سالگرد شهادت فرمانده نیروی قدس و همرزمانش، عاشقان ولایت هرکدام به شیوه خود برای زنده نگه داشتن یاد این شهیدان تلاش می کنند و فعالیت های هنری در این زمینه در همه کشورهای عضو محور مقاومت از لبنان و فلسطین گرفته تا ایران، پررونق است.

«ابومحمد مهدی» از هنرمندانی که آثاری را در رابطه با شهید حاج قاسم سلیمانی خلق کرده است به خبرنگار شبکه الکوثر در بیروت گفت: «وجود تندیسی از حاج قاسم سلیمانی نزدیک دروازه ورودی اردوگاه برج البراجنه نشانه عشق و علاقه این مردم و مشخصا جوانان فلسطینی به حاج قاسم است...».

ابومحمد مهدی ساخت ویدئو کلیپی با عنوان «فریاد الاقصی، قاسم سلیمانی» را از نخستین آثار هنری خود پس از شهادت سپهبد سلیمانی و یارانش معرفی کرد. وی افزود، آثار هنری جدیدی در رابطه با حاج قاسم خلق شده است که در سالگرد شهادت این فرمانده محور مقاومت رونمایی خواهد شد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 3 دی 1401 - 12:50:40