هشدار گروههای فلسطینی درپی شهادت دو برادر فلسطینی

یک شنبه 27 آذر 1401 - 13:12:0
هشدار گروههای فلسطینی درپی شهادت دو برادر فلسطینی

گروه‌های فلسطینی به اقدام زیرگیری شهرک نشینان صهیونیست نزدیک ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس ، واکنش نشان دادند و به رژیم صهیونیستی درباره پاسخ نیروهای مقاومت هشدار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت : اشغالگران جنایتکار برای انجام جنایات بیشتر علیه مردم ما ، از دولت راست افراطی خود چراغ سبز می گیرند. 

عدنان در گفتگو با شبکه الاقصی افزود : آنچه رخ داد بر خلاف ادعای اشغالگران که آن را یک حادثه و تصادف رانندگی توصیف کرده اند ، یک قتل عمد بود و باید به آن پاسخ داد و ملت ما حق پاسخگویی دارد و اشغالگران مسئول این حادثه هستند.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز شهادت محمد مطیر را تسلیت گفت و برای برای برادرش مهند نیز شفای عاجل را آرزو کرد.

این جنبش در بیانیه ای تاکید کرد اقدام یک متجاوز کینه‌ توز صهیونیست بر ضد این دو برادر فلسطینی ، جنایتی آشکار است که میزان نفرت و جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم ما را نشان می دهد.

این جنبش افزود جنایت اشغالگران بدون پاسخ نمی ماند و مجاهدان و جوانان انقلابی ما انتقام خون شهدا را خواهند گرفت و فلسطین اشغالی را زیر پای نظامیان و متجاوزان صهیونیست به آتش خواهند کشید.

حازم قاسم سخنگوی حماس نیز تاکید کرد شهرک نشینان تروریست در حال تشدید تجاوزات خود به مردم ما هستند و واضح است که با تشکیل دولت جدید راستگرا ، این جنایات خود را افزایش داده اند.

قاسم به رادیو الاقصی گفت ، این جنایت ، مرحله جدیدی از اقدامات تروریستی صهیونیستها با حمایت پلیس و ارتش است و مقاومت به آن پاسخ خواهد داد.

وی اضافه کرد : این دولت صهیونیستی با قدرت وارد مسیر تروریسم و کشتار می شود و ما با وخامت و تشدید اوضاع در نتیجه این تروریسم روبرو هستیم.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد این جنایت در چارچوب تحریک مستمر دولت راست افراطی و فاشیستی اشغالگران علیه مردم ما صورت می گیرد، اما مردم ما و مقاومت آنها برای پاسخ یکپارچه به این تجاوزها اقدام خواهند کرد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین از همه مردم فلسطین برای شرکت در مراسم تشییع دو شهید در اردوگاه قلندیا دعوت کرد و آماده باش عمومی را در قدس اشغالی و سرزمینهای اشغالی سال 1948 و حضور در الاقصی برای خنثی کردن نقشه های شهرک نشینانی که قصد دارند به مسجدالاقصی یورش برند خواستار شد.

منذر الحایک سخنگوی جنبش فتح نیز به نوبه خود تاکید کرد جنایت فجیع جدیدی توسط فاشیسم صهیونیستی علیه این دو برادر «محمد و مهند مطیر» در نابلس انجام شده است.

وی تصریح کرد اشغالگران مصمم به جنایت هستند و مردم ما مصمم به پاسخگویی و دفاع از خود هستند. 


 


یک شنبه 27 آذر 1401 - 13:43:13