پیام مقاومت به صهیونیست‌ها: شکست شما نزدیک است

پنج شنبه 24 آذر 1401 - 23:38:31
پیام مقاومت به صهیونیست‌ها: شکست شما نزدیک است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش، پیام‌هایی روشن و قاطع درباره ادامه یافتن مبارزه با اشغالگران، ارسال کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه لبنانی «الاخبار» نوشت؛ در شرایطی که به نظر می رسد فلسطینی ها به سمت دوره‌ای پر از چالش و تحولات مهم پیش می روند، جنبش حماس پیام هایی قاطع ارسال کرد که هم از نظر ظاهر و هم از نظر محتوا، مناسب برای شرایط کنونی است.

«محمد الضیف» فرمانده کل گردانهای قسام –شاخه نظامی حماس- برای نخستین بار در چند سال اخیر، با سخنانی از قبل ضبط شده در این مراسم حضور داشت و فاشیسم رو به گسترش در رژیم اشغالگر را به چالش طلبید. فرمانده شاخه نظامی حماس با خطاب قرار دادن سران رژیم اشغالگر گفت: شما ناتوان‌تر و ترسوتر از آن هستید که آنچه را پدرانتان نتوانستند به دست آورند، تحقق بخشید.

الاخبار افزود: «یحیی السنوار» رهبر جنبش حماس در نوار غزه نیز در این مراسم بر عزم جنبش مقاومت برای حمایت از مبارزانی که در کرانه باختری با اشغالگران مبارزه می کنند، تاکید کرد. السنوار به دشمن هشدار داد، مهلت برای مختومه کردن پرونده اسرای فلسطینی رو به پایان است و اگر نتیجه ای به دست نیاید، فلسطینی ها راه های دیگری را برای آزاد کردن اسرای خود خواهند آزمود.

به نوشته الاخبار، رژه نظامی گردانهای قسام در این مراسم نیز متفاوت از سال های قبل بود. در حالی که در سال های قبل فقط یک فروند پهپاد بر فراز محل برگزاری مراسم پرواز می کرد، امسال گردان های قسام یک اسکادران از پهپادهایش را بالای سر شرکت کنندگان در مراسم به پرواز درآورد که نشان دهنده پیشرفت مقاومت در این زمینه است. همچنین یکی از رزمندگان حماس، تفنگ «هدار گلدن» افسر اسرائیلی را که گفته می شود از سال 2014 در اسارت حماس است، به جمعیت حاضر نشان داد که می توان آن را نشانه ای از زنده بودن این نظامی اسرائیلی تعبیر کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 24 آذر 1401 - 23:38:23