خشم فلسطینیها از دعوت سفارت بحرین در فلسطین اشغالی از بن گویر

سه شنبه 22 آذر 1401 - 10:58:27

دعوت از ایتمار بن گویر افراطی صهیونیست برای حضور در سفارت بحرین به منظور شرکت در مراسمی که سفارت در روز استقلال بحرین ترتیب داده است ، جنایت جدیدی از سوی رژیم های عادی سازی عربی است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، صالح المصری خبرنگار ما در فلسطین اشغالی در گزارشی در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : اقدام برخی رژیمهای عربی برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی و پافشاری بر این اقدام ننگین درحالی صورت می گیرد که مردم این کشورها ، هر گونه عادی سازی با این رژیم جنایتکار را رد می کنند. 
فلسطینی‌ها تاکید می‌کنند که همه کسانی که درگیر عادی‌ سازی با رژیم صهیونیستی هستند، سرانجام روزی با قیام مردمشان سرنگون خواهند شد. 
ابوجمال سخنگوی گردان های شهید ابوعلی مصطفی ، پذیرش حضور رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین و مشروعیت دادن به آن را جنایت علیه ملت فلسطین دانست و افزود همکاری با بن گویر و نتانیاهو اوج این جنایت است و همه کسانی که در این اقدام ننگین عادی سازی دخیل هستند و همه کسانی که در دام همکاری با رژیم صهیونیستی افتاده اند با اقدام ملتهای خود مواجه خواهند شد. 
درخواست مکرر سفارت امارات و بحرین از بن گویر فاشیست نژادپرست ، تلاشی برای مشروعیت بخشیدن به وی بوده است، هرچند جامعه جهانی از تعامل با این جنایتکاران به عنوان تروریست و قاتل ، خودداری می کند. 
نیروهای سیاسی فلسطین عادی سازی هر نوع عادی سازی را محکوم و بر مخالفت خود با دعوت امارات و بحرین از بن گویر افراطی تاکید کردند. واکنش گسترده مردمی از سوی ملتهای عربی و اسلامی همچنان موید این است که این رژیم جنایتکار ، یک رژیم عادی در منطقه نخواهد بود و همه نسلها و ملتهای آزاد با آن مقابله خواهند کرد. 
دیدارهای عربی با بن گویر افراطی صهیونیست ، سقوط در منجلاب عادی سازی و خیانت است چرا که این اقدام آنها ، چراغ سبزی به اشغالگران برای ارتکاب جنایات بیشتر علیه مردم بی دفاع فلسطین است. 


 


سه شنبه 22 آذر 1401 - 10:56:40