اذعان سران رژیم صهیونیستی به نزدیک بودن نابودی این رژیم

یک شنبه 20 آذر 1401 - 17:50:6

شجاعت و ایستادگی جوانان فلسطینی در مبارزه با اشغالگران، ناقوس نابودی رژیم صهیونیستی را در سرزمین های اشغالی به صدا درآورده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی که در ابتدای برنامه «قضیه ساخنه» با موضوع نزدیک بودن نابودی رژیم صهیونیستی از شبکه الکوثر پخش شد آمده است:

بر کسی پوشیده نیست که خیزش گسترده فرزندان ملت فلسطین برای دفاع از سرزمین و مقدساتشان در کنار عملیات قهرمانانه و کم نظیر جوانان مقاومت در نابلس و جنین و سایر اردوگاه ها و شهرهای فلسطینی، ناقوس نابودی رژیم صهیونیستی را در داخل فلسطین اشغالی به صدا درآورده است.

این خیزش جوانان فلسطینی و از دست رفتن سیطره امنیتی صهیونیست‌ها موجب شد ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی از نزدیک بودن نابودی رژیم اشغالگر سخن بگویند زیرا آنها کاملا از تحولات آگاه هستند و می دانند موجودیت این رژیم به خطر افتاده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی دچار «ترس از نابودی» شده است زیرا پایه هایش سست و موجودیتش وابسته به کمک های خارجی به ویژه حمایت های آمریکا و کلا غرب است و برخی رژیم های عربی نیز با عادی سازی خائنانه روابط با این رژیم، در صدد طولانی کردن عمر این رژیم هستند.

درست است که رژیم صهیونیستی در طول تاریخ خود پیروزی هایی بر کشورهای عربی در جنگ ها به دست آورده است ولی این پیروزی ها به علت قدرت این رژیم نبوده بلکه به علت ضعف کشورها و رژیم های عربی بوده است.

اکنون با افزایش توانایی های محور مقاومت و تقویت قدرت بازدارندگی این محور، رژیم صهیونیستی از آغاز کردن هر جنگی هراس دارد زیرا کاملا می داند که تنها بازنده چنین جنگی خواهد بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 20 آذر 1401 - 17:49:58