بررسی نقش گروه های تروریستی در کردستان در برنامه «قضیه ساخنه» امشب

سه شنبه 1 آذر 1401 - 16:26:8
بررسی نقش گروه های تروریستی در کردستان در برنامه «قضیه ساخنه» امشب

برنامه «قضیه ساخنه» امشب به موضوع «بررسی نقش گروه های تروریستی در کردستان و نقش توطئه آمیز آنها بر  ضد ایران» می پردازد.  

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، برنامه امشب «قضه ساخنه» با اجرای میثم ماجد و با مشارکت کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی ، در ساعت 19:45 به وقت تهران به روی آنتن شبکه الکوثر می رود.   
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از وارد شدن خسارات سنگین به تروریست ها در کردستان عراق خبر داد و در بیانیه ای اعلام کرد که در ادامه انهدام مقرها و مراکز توطئه ، استقرار نیرو و آموزش تروریستها و گروهک های تروریستی ضد ایرانی در شمال عراق ، ستاد حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) حملات موشکی و پهپادی جدیدی انجام داد و باقیمانده مقرهای مزدوران استکبار جهانی را هدف قرار داد. 
در این بیانیه آمده است : در جریان این حملات که در عمق شمال عراق از جمله جیژنکان، زرگویز و کوی سنجق انجام شد، اهداف مورد نظر منهدم و ضربات وارده و خسارات سنگینی به تروریست ها وارد شد. 
«قضیه ساخنه» یک برنامه سیاسی و گفتگو محور است که هر شب در ساعت 19:45 به وقت تهران با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی و تحلیل مهم ترین تحولات روز جهان می پردازد.   


 


سه شنبه 1 آذر 1401 - 16:25:55