استقبال گروه های فلسطینی از عملیات سلفیت

جمعه 27 آبان 1401 - 14:27:0

حمله منحصر به فرد یک فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین آریئیل در منطقه سلفیت در کرانه باختری ، با استقبال گروههای فلسطینی و وحشت صهیونیستها همراه شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، مازن عواده خبرنگار الکوثر در گزارشی از رام الله در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : عامل این حمله، محمد صوف، هجده ساله ، با چاقو و اقدام به زیرگیری با خودرو به شهرک نشینان حمله کرد که طی آن سه تن از آنان کشته شدند و تعدادی نیز زخمی شدند.
گروه‌های فلسطینی از این عملیات استقبال کردند و آن را «پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران» دانستند و با توجه به اینکه شهرک آریئیل بسیار مستحکم و نظامی تلقی می شود و بزرگترین شهرک در کرانه باختری است، موجب وحشت اشغالگران شده است.
اشغالگران بلافاصله به خانه شهیدی که این عملیات را انجام داد بود در زادگاهش حارث در شمال سلفیت یورش بردند و شماری از بستگان او را بازداشت کردند. اما این اقدام سرکوبگرانه صهیونیستها ،  مسیر مقاومت فلسطین به ویژه عاملان حملات انفرادی را تغییر نداده است و این نوع عملیات ناتوانی و شکننده بودن دستگاه های امنیتی اشغالگران و ضعف آنها در برابر امکان سنجی مقاومت با وجود تجهیزات فراوانی که در اختیار دارند را فاش کرده است.  
تهدید راستگراهای افراطی در دولت جدید رژیم صهیونیستی به مجازات، کشتار و آزار بیشتر فلسطینیها ، روحیه مقاومت و ایستادگی را در بین ملت فلسطین افزایش می دهد.


 


جمعه 27 آبان 1401 - 15:30:51

پربازدیدها