مردم ایران مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برگزار کردند

شنبه 14 آبان 1401 - 11:10:34

مردم جهان در روز 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی چهره واقعی ایران را دیدند و از سوی دیگر بر همه دروغ هایی که رسانه‌های ورشکسته مزدبگیر غرب در خلال اعتراضات اخیر ایران منتشر می کردند، خط بطلان کشیده شد.

تهران- ویژه‌ الکوثربرنامه قضیه ساخنه شبکه الکوثر این بار به مراسم 13آبان اختصاص داشت . مردم ایران در روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانشجو ، باحضور گسترده خود موج خروشانی در تهران و سراسر ایران به راه  انداختند.
شرکت کنندگان در مراسم 13 آبان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران و دخالتهای بی شرمانه آنها را در امور داخلی جمهوری اسلامی محکوم کردند.
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم یوم‌الله 13 آبان در جمع پر شور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، در سخنانی، گفت: نماد امروز استکبار، شیطان بزرگ آمریکاست.
رئیسی همچنین با اشاره به  نقشه های تجزیه طلبانه آمریکا تصریح کرد:  این روحیه استکباری و سلطه‌گری است که نمی‌خواهد با حرف و رای و سخن مردم سازگار باشد. می‌خواهد آنچه او می‌خواهد باشد. مثل او بیندیشند و کشور‌ها هم بشوند گاو شیرده برای آمریکا. خودشان را طرفدار آزادی و حقوق انسان معرفی می‌کنند. گروه تکفیری داعش که به اذعان خودتان بنیان گذار آن بودید را ببینید. امروز اقدامات داعش در افغانستان و دیگر نقاط را ببینید. کار‌های تروریستی که آمریکا می‌کند با روش‌های مختلف به نام آزادی انجام می‌دهد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،  این روز را عرصه نمایش ایستادگی مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران و میدان رسوایی و استیصال رژیم تروریستی آمریکا دانست.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 14 آبان 1401 - 11:8:29

دسته بندی :