اتمام حجت سردار سلامی با توطئه کنندگان علیه ایران

دو شنبه 9 آبان 1401 - 11:32:52

سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوادث کنونی ایران را نتیجه توطئه بیگانگان دانست و از عربستان سعودی و رسانه‌های آن خواست مراقب باشند و بذر فتنه در ایران نکارند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» که شب گذشته با موضوع «اغتشاشات در ایران و تحریکات منطقه‌ای و بین‌المللی» از شبکه الکوثر پخش شد آمده است: سرلشکر سلامی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی در شهر شیراز گفت، آنچه روی می دهد، محصول همسویی تلاش های آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی علیه ایران است و خاطرنشان کرد این توطئه شرورانه در اتاق های فکر سیاسی کاخ سفید طراحی شده است. 
فرمانده سپاه پاسداران گفت، آمریکا به دنبال تسخیر اندیشه‌ها بود و برایش تفاوتی ندارد که چه کسی در اغتشاشات کشته می شود. وی افزود: آمریکا خواستار متوقف شدن پیشرفت و تعطیل شدن مدارس و کارخانه ها در ایران است و می خواهد ایران کشوری عقب مانده باشد که از آمریکا گدایی کند. 
سرلشکر سلامی همچنین از عربستان سعودی و رسانه های آن خواست مراقب باشند و بذر فتنه در ایران نکارند و به رژیم های وابسته به آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی وعده انتقام داد. فرمانده سپاه پاسداران از جوانان نیز خواست بازیچه دست دشمن نشوند. 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب از شبکه های ماهواره ای و آمریکایی ها و انگلیسی ها و صهیونیست ها و سعودی ها و رسانه های آنان که دروغ پراکنی و فتنه انگیزی می کنند و به دنبال بدنام کردن ملت ایران هستند خواست تجمع گسترده در شیراز برای گرامی داشت شهدای جنایت اخیر را تماشا کنند. وی خاطرنشان کرد همه آمده اند تا تاکید کنند انقلاب اسلامی هیچ گاه تحت تاثیر تعداد اندکی فریب خورده قرار نخواهد گرفت. 
ایرانی ها در مراسمی باشکوه پیکرهای شهدای حمله تروریستی به مرقد حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام در شهر شیراز را تشییع کردند. 
در حمله تروریستی به مرقد مطهر شاهچراغ، 15 نفر شهید و 19 نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

سید هادی سید افقهی : هدف دشمن بازداشتن ملت ایران از مسیر پیشرفت است

حمله تروریستی شیراز ، حلقه جدیدی از توطئه های استکبار جهانی

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 9 آبان 1401 - 11:32:45