حمله تروریستی شیراز ، حلقه جدیدی از توطئه های استکبار جهانی

جمعه 6 آبان 1401 - 13:36:6

در اقدامی جدید درچارچوب توطئه های استکبار جهانی برای بی ثبات کردن ایران ، گروه تروریستی داعش با حمله به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شهر شیراز ، دهها نفر را به خاک و خون کشید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، این صحنه خونینی است که حاصل تروریسم وهابی - صهیونیستی تحت حمایت استکبار جهانی صورت گرفته است ، تروریسمی که دست خود را به طرف یکی از زیارتگاه های اولیاء الله در شهر شیراز در جنوب غربی ایران دراز کرد و دهها نفر از نمازگزاران را در این مکان پاک اعم از زنان و کودکان ، را شهید و زخمی کرد. 
این جنایت، تلاشی جدید برای بی ثبات کردن جمهوری اسلامی پس از شکست ناآرامی‌هایی است که در روزهای اخیر در این کشور رخ داد و پس از آنکه مسئولان ایران این پروژه استکبار جهانی را که رژیمهای غربی همچنان برای آن و محاصره ایران تلاش می کنند ، رسوا و خنثی کردند. 
استکبار جهانی با فعال کردن هسته های خاموش خود که با موساد همکاری و تحت حمایت آن قرار دارند با اقداماتی سیستماتیک برای گرفتن انتقام از مردم ایران با ایجاد فتنه و تفرقه در بین آنها تلاش می کنند و هدف آنها مشغول کردن ایران است که امروز به کشوری بزرگ در موازنه بین المللی تبدیل شده است و ایران بهای حمایت خود را از مستضعفان امت اسلام و حمایت از ملت فلسطین و آرمان اصلی آنها را می پردازد. 
جنایت شیراز با محکومیت و رد گسترده منطقه‌ای و بین‌المللی مواجه شد و رهبری ایران پس از ناتوانی دشمن در تضعیف این کشور بزرگ در کل منطقه و شکست در برنامه هسته ای ، از مردم ایران خواست تا در برابر تلاشها برای نفوذ داخلی هوشیار باشند. 
توطئه های رسانه ای و حمله به وحدت ملی قطع نشده و نخواهد شد، بنابراین اعتماد کامل به مردم ایران همه این توطئه هایی را که می خواهند زمان را به عقب برگردانند ناکام خواهد گذاشت. 
گفتنی است گروه تروریستی وهابی داعش از طریق شبکه های اجتماعی مسئولیت خود را در قبال این جنایت اعلام کرده است و این موضوع در سایه سکوت رسانه های غربی و رژیمهای آنها در قبال این جنایت صورت می گیرد درحالی که تروریستی بودن آن و هدف قرار دادن غیرنظامیان بیگناه به ویژه زنان و کودکان بر همگان روشن است و این سکوت آنها در تضاد آشکار با نحوه برخورد با حوادث در ایران صورت می گیرد چرا که از یک سو  از جنبش‌هایی که امنیت و ثبات را تضعیف می‌کند حمایت می کنند و از سوی دیگر از تروریسم واقعی که وحدت و امنیت کشور را هدف گرفته است ، با دوگانگی برخورد می‌ کنند. 

برنامه «قضیه ساخنه» با محوریت رویدادهای سیاسی، هر شب در ساعت 19:15 به وقت مکه مکرمه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش می‌شود. 



 


جمعه 6 آبان 1401 - 13:34:14