هشدار گروههای مقاومت به رژیم صهیونیستی در پی ترور تامر الکیلانی

سه شنبه 3 آبان 1401 - 14:19:55

رژیم صهیونیستی با ترور «تامر الکیلانی» از فرماندهان گروه «عرین الاسود» (بیشه شیرها) متشکل از رزمندگان مقاومت فلسطین در شهر نابلس ، جنایت دیگری مرتکب شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خبرنگار ما در گزارشی در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : شهید تامر الکیلانی از فرماندهان گروه «بیشه شیرها» توسط نیروهای اشغالگر با یک ماده منفجره کار گذاشته شده در موتورسیکلت شخصی که به محض نزدیک شدن شهید منفجر شد ، به شهادت رسید.  
«محمد البریم ابومجاهد» از رهبران کمیته های مقاومت مردمی در گفتگو با خبرنگار شبکه الکوثر گفت : پس از اینکه گروه «بیشه شیرها» در چند نقطه به اشغالگران ضربه وارد کرد و به نماد مقاومت فلسطین در کرانه باختری تبدیل شد ، اشغالگران برای ترور این نمادهای زنده به روش های غیر متعارف متوسل شدند و آنچه امروز رخ داد به تلاش بیشتر برای گسترش اقدام مقاومت برای بازدارندگی برابر دشمن صهیونیستی نیاز دارد.  
گروه‌ «بیشه شیرها» ، اشغالگران را با واکنش دردناکی تهدید کردند و خواستار عزاداری و اعتصاب فراگیر در شهر نابلس شدند و رژیم صهیونیستی از ترس تهدیدات نیروهای این گروه‌ در شهر نابلس، وضعیت آماده باش حداکثری اعلام کرد و این درحالی است که مقاومت تاکید کرد که خون شهید هدر نخواهد رفت و اشغالگران رو به نابودی هستند.  
محمد الغول از رهبران جبهه مردمی به خبرنگار الکوثر گفت : این شهید که مقاومت و مبارزه او با اشغالگران که با عملیات متعدد صورت گرفت بیانگر اراده ملت فلسطین است. و ما در جبهه مردمی بر این روش یعنی روش مقاومت تاکید می کنیم و این انقلاب ادامه خواهد داشت و اشغالگران نابود می شوند و خون این شهید هدر نخواهد رفت.» 
خضر حبیب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت :« این جنایتی است که دشمن صهیونیستی بر ضد فرزندان ملت فلسطین مرتکب می شود و دشمن صهیونیستی گمان می کند با ترور این فرمانده ، مقاومت ملت فلسطین تضعیف می شود. مقاومت تضعیف نخواهد شد چرا که مقاومت ، گزینه این مرحله است.»  
جمعیت انبوهی در شهر نابلس در مراسم تشییع و وداع با این شهید شرکت کردند، در حالی که یارانش او را بر دوش گرفتند و اشغالگران را به پاسخگویی تهدید کردند و خون پاکی که در شهرها و روستاهای فلسطینی در کرانه باختری اشغالی جاری است، نویدبخش قیامی گسترده است. 
پس از ترور یکی از رهبران گروه «بیشه شیرها» که تهدیدی برای تشدید عملیات‌ مقابله و مقاومت علیه اشغالگران و شهرک نشینان در روزهای آینده است ، وضعیت تنش و نگرانی گسترده ای در شهرهای کرانه باختری اشغالی به وجود آمده است. 



 


سه شنبه 3 آبان 1401 - 14:19:47