کارشناس اردنی : کردستان عراق ، لانه موساد در منطقه است 

پنج شنبه 21 مهر 1401 - 18:24:0

صحافه الیوم : «محمد احمد الروسان» یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن در شبکه الکوثر درباره نفوذ صهیونیستها به منطقه کردستان عراق و حمایت از مخالفان مسلح بر ضد ایران ، سخن گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد احمد الروسان عضو دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر که به موضوع «ملت ایران ، ایران را به مافیا تحویل نخواهد داد» اختصاص داشت ، گفت : اقلیم کردستان عراق همواره به عنوان بازوی موساد صهیونیستی در منطقه توصیف می شود که با سیا نیز همکاری می کند.  
الروسان افزود : در شمال غرب ایران گروه‌های جدایی‌طلب کرد از طریق حزب کرد «پژاک» فعالیت می کنند که که اینها سلاحی در دستان آمریکا و موساد در داخل ایران و در عراق هستند. 
وی اضافه کرد : ما شاهد بودیم که مواضع آنها در کردستان عراق، در دهوک و در مناطق دیگر چند روز پیش توسط توپخانه سپاه پاسداران انقلاب ایران گلوله باران شد و پیش از این نیز چند ماه پیش در عملیاتی ، لانه موسان رژیم صهیونیستی در اربیل هدف قرار گرفته بود که آمریکا و رژیم صهیونیستی را عصبانی کرد و ایران این اقدام را در دفاع از امنیت ملی خود و امنیت منطقه انجام داد. 
الروسان گفت : من بار دیگر تکرار می کنم ، برخی طرفهای عربی و منطقه ای در توطئه بر ضد ایران با رژیم صهیونیستی و با آمریکاییها به منظور سوء استفاده از حوادث ایران و اعتراضات در این کشور تلاش کردند درحالی که خود مسئولان ایرانی گفتند اعتراضات در ایران قانونی است و به آن گوش می دهیم اما این اعتراضات مورد سوء استفاده بیگانگان و دشمنان ملت ایران در جهت منافع آمریکا در داخل ایران و منطقه قرار گرفته است. 


 


پنج شنبه 21 مهر 1401 - 17:51:45