نقش مثلث آمریکا ، رژیم صهیونیستی و سعودی در اغتشاشات اخیر ایران

سه شنبه 12 مهر 1401 - 21:17:27

قضیه ساخنه : محمد غروی تحلیلگر مسائل سیاسی در شبکه الکوثر گفت همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند آمریکا و رژیم صهیونیستی از ناآرامیها و دامن زدن به اغتشاشات در ایران حمایت می کنند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، استاد محمد غروی از بیروت در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر که به موضوع «ایران و رویارویی آشکار با دشمنان انقلاب اسلامی» اختصاص داشت ، گفت : رهبر انقلاب در سخنان خود نکاتی را بیان کردند و با صراحت همیشگی خود که ما همواره از ایشان سراغ داریم صحبت کردند  اما این بار می خواستند مستقیما به آمریکا و رژیم صهیونیستی پیام بدهند چرا که ایشان در گذشته تنها به دخالت‌های خارجی و وجود دست‌های خارجی اشاره می کردند اما این بار آنها را نام بردند که «آمریکا و صهیونیستها» مستقیما در حوادث اخیر ایران دخالت کردند. 
غروی افزود : شاید زمانی که به اصطلاح انقلاب سبز سال ها پیش و پس از آن ناآرامیهایی در سال 2019 رخ داد ، اوضاع برای رسیدن به چیزی که اکنون به آن رسیده ایم زمان بیشتری می برد، از جمله آتش زدن ماشین های پلیس و بانک ها، آتش زدن قرآن کریم، مساجد و حسینیه ها. اینها در دوره های قبل مدت زیادی طول کشید تا به این شدت رسید. 
وی اضافه کرد : این بار شاهد شتاب زدگی در این مسائل و مواردی هستیم که از روز دوم و سوم به اصطلاح اعتراضات آغاز شد. لذا مقام معظم رهبری در سخنان محکم و قوی و بسیار منطقی خود به اسم فرمودند که آمریکا و صهیونیست ها و متحدان سعودی آنها در اغتشاشات اخیر دست دارند. 


 


سه شنبه 12 مهر 1401 - 21:14:46