تحلیلگر مسائل سیاسی : ایرانِ مقتدر و مستقل، آمریکا و پیروانش را عصبانی می کند 

سه شنبه 12 مهر 1401 - 15:34:47

قضیه ساخنه : دکتر احمد الزین در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، جمهوری اسلامی توانست نسلی از جوانان را در راستای ارزشهای اسلام تربیت کند و همچنین پیشرفت زیادی در زمینه علمی محقق کرد و آزادی بین و دموکراسی را به ارمغان آورد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر احمد الزین تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه «قضیه ساخنه» که به موضوع « ایران و رویارویی آشکار با دشمنان انقلاب اسلامی» اختصاص داشت ، گفت : یک شهروند ایرانی حق رای، انتخاب نماینده خود در حکومت و آزادی تحصیل و سفر دارد و همه اینها ، آزادی هایی است که یک ایرانی از آن برخوردار است و بنابراین هیچ نظام سرکوبگر و ظالمی در ایران وجود ندارد درحالی که در رژیمهای عربی و کشورهای جهان سوم ، ظلمو سرکوب و نقض آزادیها دیده می شود. 
 وی افزود : ایران در طول تاریخ شناخته شده است و قبل از اینکه دین اسلام را پذیرفته باشد، دارای تمدن وسیعی بود که به ارزش های انسانی احترام می گذاشت و زمانی که دین اسلام را پذیرفت ، این ارزش ها و ویژگی های تمدنی ایران ارتقا یافت و آن را در مسیر پیشرفت همیشگی قرار داد. ایران کشوری متمدن و متصل به تاریخ هزاران ساله است و تمدنی عمیق از دستاوردها، پیشرفت ها و توسعه ها و اختراعات دارد. 
دکتر احمد الزین ادامه داد : یکی از اصول انقلاب اسلامی ، حمایت از ملتهای مظلوم و مستضعف است و ایران حامی اصلی آرمان فلسطین و ملت فلسطین به شمار می رود و پایه اصلی محور مقاومت است. ایران از جنبشهای آزادی بخش و ملتها برای آزادی و رهایی از سیطره و  سلطه رژیمهای آمریکایی - صهیونیستی که کشورهایشان را اشغال کرده اند ، حمایت می کند. 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران توانست تصمیم آزاد سیاسی خود را به دور از دیکته‌های آمریکا و غرب به دست آورد و همین امر آمریکا و پیروانش را عصبانی و دیوانه کرد. 


 


سه شنبه 12 مهر 1401 - 15:33:57