در آستانه حلول ماه ربیع الاول؛

بدرالدین: با حملات غرب علیه نماد‌های اسلامی مقابله شود

چهار شنبه 6 مهر 1401 - 9:59:9
بدرالدین: با حملات غرب علیه نماد‌های اسلامی مقابله شود

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد : نهایت تلاش غربی‌ها در اهانت به نبی اکرم (ص)، جلوگیری از تبعیت ملت‌ها از ایشان و تاثیرپذیری از اوست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن حلول ماه ربیع الاول، ماه میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) را به ملت مسلمان یمن و امت اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: از امروز آمادگی برای اجرای برنامه‌های میلاد پیامبر اکرم (ص) را تا برنامه اصلی در روز دوازدهم ربیع الاول آغاز خواهیم کرد.
وی افزود: ملت ما در خصوص اهتمام به میلاد پیامبر (ص) و شیوه برگزاری مراسم ویژه این مناسبت و حضور گسترده در فعالیت‌ها به این مناسبت در صدر ملت‌های اسلامی قرار دارد. این میزان اهتمام و توجه و تبعیت از سیره نبوی برای ملت ما عجیب نیست.
عبدالملک بدرالدین افزود: این مناسبت که مدت‌ها به سبب فعالیت‌های عناصر تکفیری در برخی کشور‌های اسلامی برگزار نمی‌شد اکنون بار دیگر احیا می‌شود. تکفیری‌ها با برگزاری مناسبت‌های مهم دینی و در صدر آن‌ها میلاد پیامبر اسلام (ص) مخالفت می‌کنند و آن را بدعت می‌دانند.
دبیرکل انصارالله یمن ادامه داد: تکفیری‌ها بزرگداشت رسول الله (ص) را شرک و کفر می‌دانند و با کسانی که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را گرامی می‌دارند دشمنی می‌کنند. تهاجم غرب علیه اسلام برای اهانت به نماد‌های آن از جمله رسول الله (ص) است. حملات غرب و جنگ تکفیری‌ها دوگانه‌ای هستند که اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند.
بدرالدین گفت: یاری رسول الله (ص) در برابر دشمنانی که با رسالت ایشان می‌جنگند و به ایشان اهانت می‌کنند یکی از ضرورت‌های ایمانی است. باید برای مقابله با جنگ‌های شیطانی که هدف آن جدا کردن امت اسلامی از اصول اسلام است آماده باشیم.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در ادامه با اشاره به مقام و منزلت رفیع نبی اکرم تأکید کرد: لازم است سطح ایمان خود را به نبی اکرم صلی الله علیه و آله ارتقاء بخشیم. لازم است حب نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در تمام اعمال و رفتار‌ها و مواضع ما تجلی یابد. احترام و تعظیم شأن والای نبی اکرم صلی الله علیه و آله یکی از مسئولیت‌های ماست و این باید در همه مواضع و رفتار‌ها و مناسبات ما نمود پیدا کند. به فرموده قرآن کریم اگر رسول الله مورد احترام نباشد جهاد، نماز، روزه و اعمال شما هیچ ارزشی ندارد و هیچ یک از این تلاش‌ها و مساعی اجر و ارزشی نخواهد داشت.
وی افزود: لازم است همه ما با یاری نبی اکرم صلی الله علیه و آله یاریگر خداوند باشیم و در جمله کسانی در آییم که یاریگران او در رسالت عظیم او هستند. تمام هم و غم و تلاش بندگان شیطان با تمام ابزار‌ها و شیوه ها، جنگ با این دین بزرگ و رسالت عظیم نبی اکرم صلی الله علیه و آله است. اگر ما به عنوان یک سرباز در صف انصار و یاران نبی اکرم صلی الله علیه و آله نباشیم ایمانمان به ایشان ناقص است. در این باره موضع شما در قبال دشمنان ایشان مهم است. دشمنان نبی اکرم صلی الله علیه و آله کسانی هستند که به ساحت او اهانت می‌کنند.
بدرالدین ادامه داد: کسانی هستند که تلاش می‌کنند چهره منفی از او ارائه دهند و مانع از تبعیت انسان‌ها از وی شوند. تلاش‌های غربی‌ها برای اهانت به نبی اکرم صلی الله علیه و آله، خصمانه و در جهت خصومت با اسلام و رسالت نبی اکرم و خداوند تبارک و تعالی است. نهایت تلاش آن‌ها در اهانت به نبی اکرم صلی الله علیه و آله، جلوگیری از تبعیت ملت‌ها از ایشان و تاثیرپذیری از اوست. اگر در این باره کسی موضعی نداشته باشد و هر گونه اهانت به ساحت ایشان سبب تحریک او نشود، ناقص الایمان است و از این علاقه و محبت مبتنی بر ایمان فاصله دارد. این چیزی است که ما متاسفانه شاهد هستیم که برخی‌ها دارند.
دبیرکل انصارالله اظهار داشت: برخی‌ها در قبال اقدامات و رفتار‌های اهانت آمیز به خود و منافع شخصی خود موضع گیری می‌کنند و به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند، اما در قبال اقدامات دشمنان نبی اکرم صلی الله علیه و آله و دشمنان اسلام و رسالت الهی هیچ گونه موضع گیری نمی‌کنند بلکه از کسانی هم که در این باره موضع گیری می‌کنند، عصبانی می‌شوند و از آن‌ها انتقاد می‌کنند. آن‌ها بر این تصور هستند که نباید کسی در این باره در برابر دشمنان نبی اکرم صلی الله علیه و آله موضع گیری کند که در واقع دشمنان اسلام هستند. خواست آن‌ها در واقع این است که دیگران نیز مواضع مشابه آن‌ها اتخا‍ کنند و در این باره موضعی از خود نشان دهند که نقص بزرگ در ایمان است.
وی اضافه کرد: در موضع حمایت و یاری کردن نیز باید در صحنه حاضر و فاعل باشیم و در برابر جنگ شیطانی دشمنان نبی اکرم صلی الله علیه و آله، اسلام و قرآن بایستیم، همان‌هایی که جنگ نرم شیطانی و گمراه کننده‌ای را برای جدا کردن امت اسلام از مبانی و ارزش‌های اسلام آغاز کرده اند. ایستادگی در برابر این‌ها که به دنبال ضربه زدن به امت اسلامی هستند، می‌تواند عزت و بزرگی و شکوه امت اسلامی را به آن بازگرداند و واقعیت موجود را تغییر دهد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


چهار شنبه 6 مهر 1401 - 9:51:44

دسته بندی :