قضیه ساخنه .. هوشیاری ملت ایران ، سدی مستحکم برابر رسانه های صهیونیستی 

سه شنبه 5 مهر 1401 - 11:24:34

مدیر دفتر ائتلاف «14 فوریه» بحرین در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : رسانه های صهیونیستی و عربی که به دروغ خود را عربی معرفی می کنند ، برای ایجاد آشوب و فتنه در ایران تلاش می کنند مانند کاری که در سوریه انجام دادند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر ابراهیم العرادی مدیر دفتر ائتلاف «14 فوریه» در لندن در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر که به موضوع «راهپیمایی میلیونی در ایران .. تجدید پیمان با انقلاب اسلامی و رهبری» اختصاص داشت ،  با اشاره به سکوت قدرتهای جهانی مدعی دموکراسی در مورد آنچه در دار الایتام در خمیس مشیط عربستان توسط نیروهای امنیتی سعودی رخ داد ، افزود : چرا حمله وحشیانه ماموران امنیتی عربستان سعودی به دختران بی سرپرست در یک یتیم خانه که برای مطالبه حقوق خود دست به اعتصاب مسالمت آمیز زدند در سکوت خبری است آیا به این دلیل نیست که اغتشاشگران ، حکومت ولایت فقیه و اصل نظام را هدف قرار داده اند واگر جمهوری اسلامی ایران از حمایت محور مقاومت دست میکشید بزرگنمایی فشار وتحریم‌ها اعمال نمی شد. اما این رسانه های صهیونیستی با هوشیاری ملت ایران نتوانستند به هدف خود در ایجاد آشوب و فتنه در ایران دست پیدا کنند. 
العرادی تصریح کرد : این پدران و مادران ایرانی و فرزندان و جوانان دختر و پسر ایرانی هستند که از جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه محافظت می کنند چرا که بر اساس یک اعتقاد حق اسلامی است و دیوار و سدی بازدارنده به شمار می آید که اجازه نمی دهد رسانه های صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی بتوانند اوضاع داخلی ایران را که به هوشیاری و فرهنگ قرآنی تکیه دارد ، منحرف کنند. 
وی تاکید کرد ایران اگر از محور مقاومت صرف نظر کرده بود ، رسانه های متخاصم مسئله ای مانند حجاب و دیگر مسائل را مطرح نمی کردند اما آنها می خواهند به پایه ها و مبانی اخلاقی جمهوری اسلامی ضربه بزنند. 
برنامه «قضیه ساخنه» هر شب در ساعت 19:15 به وقت مکه مکرمه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش و در ساعت 8:30 روز بعد (9 به وقت تهران) تکرار می شود. 


 


سه شنبه 5 مهر 1401 - 11:22:5