گفتگوی اختصاصی با خواننده نسخه عربی «سلام یامهدی»

شنبه 2 مهر 1401 - 15:40:12

تهران- ویژه الکوثر: خواننده نسخه عربی سرود حماسی «سلام فرمانده» که با نام «سلام یامهدی» شناخته می شود، مهمان تلفنی شبکه الکوثر بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «محمدعلی دهدشتی» در بخشی از برنامه «سلام فرمانده» که از شبکه تلویزیونی الکوثر پخش شد، اجرای نسخه عربی سرود «سلام فرمانده» را توفیق الهی توصیف کرد و گفت قرار بود این سرود را فرد دیگری اجرا کند که امکانش فراهم نشد و از من که در سفر بودم خواسته شد که این سرود را اجرا کنم و من به محض بازگشت به سفر به استودیو رفتم و آن را اجرا کردم.

وی درباره تاثیر این سرود گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام برای به فساد کشاندن جوانان ما تلاش می کنند، وقتی برادرم در ایران «ابوذر روحی» سرود «سلام فرمانده» را اجرا کرد و سپس این سرود به زبان های مختلف در سراسر جهان اجرا شد، خواب های استعمارگران برای به فساد کشاندن جوانان ما آشفته شد.

دهدشتی درباره احساسش زمانی که سرود «سلام یامهدی» را اجرا می کرد گفت: من در زمان اجرای این سرود در برخی قسمت ها گریه کردم و زمانی که همخوانی کودکان و نوجوانان را در استودیو شاهد بودم، حالتی معنوی به من دست می داد که می خواستم گریه کنم.

وی افزود: این کودکان که از سنین مختلف و از کشورهای مختلف بودند با این سرود به خوبی ارتباط برقرار کردند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 2 مهر 1401 - 15:38:27