مردم ایران با برگزاری راهپیمایی پاسخ اغتشاشگران را دادند

جمعه 1 مهر 1401 - 14:54:58
مردم ایران با برگزاری راهپیمایی پاسخ اغتشاشگران را دادند

مردم تهران و شهرهای سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران را در اهانت به ساحت مقدسات و هتک حرمت به حجاب بانوان و تخریب اماکن عمومی محکوم کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شهروندان تهرانی امروز بعد از اقامه نماز جمعه  با سردادن شعار آشوبگری منافقان رامحکوم کردند و با ندای «یا حسین»، انزجار خود را از توهین کنندگان به پرچم سیدالشهدا نشان دادند.
پیش از شروع نماز جمعه تهران مراسم عزاداری رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)و امام رضا(ع) برگزار شد.

نمازگزاران همچنین پیش از حضور در نمازجمعه تهران با سردادن شعارهایی حمایت خود را از نیروی انتظامی در برقراری امنیت اعلام کردند.

راهپیمایی مردم قم در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی هم بعد از نماز جمعه این شهر برگزار شد. راهپیمایان در این مراسم با سردادن شعارهایی اقدامات آشوبگران را محکوم کردند.

همچنین مردم یزد هم همزمان با مردم سراسر کشور در محکومیت این حرکت هنجارشکنانه بعد از اقامه نماز جمعه ، از این اقدامات ابراز انزجار و بیزاری کردند.

مردم شهرکرد نیز با سردادن شعارهای همچون « نابودی فتنه گر  شعار ملت ماست» اغتشاشات اخیر برخی اشوبگران و فتنه انگیزی آنان را محکوم کردند .

در تجمع مردم کرمان هم قعطنامه پایانی راهپیمایی امروز قرائت شد. در بخشی از این قعطنامه آماده است: « جنایت و خباثت عده ای معدود از عناصر خودفروخته و فریب خورده و مزدوران سرسپرده در اهانت بی شرمانه به ساحت قدسی و آتش زدن کتاب رحمت و حِکمت ، قرآن مجید واهانت وقیحانه به مقدسات و ارزش های دینی و اعتقادات عمومی و به آتش کشیدن تعدادی از مساجد و هتک حرمت حجاب و عفاف بانوان محترمه را کاملاً مردود و شدیداً محکوم می کنیم.»

مردم  همدان نیز امروز پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور از این اقدامات هنجارشکنانه ابراز انزجار کردند.

همچنین مردم گرگان همزمان با سراسر کشور  پس از اقامه نماز جمعه به میدان آمدند و از مقابل مصلی نماز جمعه تا چهار راه شهدا راهپیمایی کردند.

و مردم اصفهان هم  پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت این حرکات هنجارشکنانه ز مصلای این شهر راهپیمایی کردند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
 


جمعه 1 مهر 1401 - 14:46:17