برنامه امشب قضیه ساخنه .. «جنایات رژیم صهیونیستی و شکسته شدن سکوت سازمان ملل»

دو شنبه 28 شهریور 1401 - 19:20:0
برنامه امشب قضیه ساخنه .. «جنایات رژیم صهیونیستی و شکسته شدن سکوت سازمان ملل»

برنامه «قضیه ساخنه» امشب شبکه الکوثر به موضوع ادامه سرکوبها و جنایات رژیم صهیونیستی و خارج شدن سازمان ملل از سکوت خود اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، با به نزدیک شدن به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی ، برنامه «قضیه ساخنه» امشب با حضور کارشناسان مسئله «جنایات رژیم صهیونیستی و شکسته شدن سکوت سازمان ملل» را مورد بررسی قرار می دهد. 

سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی عمیق از «وخامت شرایط امنیتی و تلفات غیرقابل قبول جانی روزانه در کرانه باختری» نسبت به عواقب «خارج شدن اوضاع از کنترل» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هشدار داد. 
استفان دوژاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد، در نشستی خبری که در مقر دائمی این سازمان در نیویورک برگزار شد، گفت : تور وینسلند هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه ، نگرانی شدید خود را درباره وخامت اوضاع امنیتی و تلفات غیرقابل قبول جانی روزانه در کرانه باختری اشغالی ابراز کرد.

این برنامه با اجرای امل شبیب و با مشارکت الیف صباغ کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در امور اسرائیل از الجلیل و حسن حجازی کارشناس امور اسرائیل از بیروت ، امشب در ساعت 20:45 به وقت تهران (19:15 به وقت مکه مکرمه) به روی آنتن شبکه الکوثر می رود.
«قضیه ساخنه» یک برنامه سیاسی گفتگو محور است که هر شب در ساعت 20:45 به وقت تهران با حضور کارشناسان و صاحبنظران به بررسی و تحلیل مهم ترین تحولات روز جهان می پردازد.


 


دو شنبه 28 شهریور 1401 - 19:19:45