ورود روزانه 5 هزار زائر عتبات به ایلام

پنج شنبه 27 مرداد 1401 - 12:26:37
ورود روزانه 5 هزار زائر عتبات به ایلام

تهران- الکوثر: استاندار ایلام با اشاره به این که هم اکنون روزانه پنج هزار زائر عتبات عالیات وارد این استان می شوند بر لزوم افزایش خدمات رسانی به زوار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از ایرنا، حسن بهرام نیا امروز پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین استان با قدردانی از اعضای این ستاد اظهار داشت: دستگاه های اجرایی عضو ستاد اربعین به خوبی در امور اربعین وظایف خود را انجام دادند.

وی افزود: مساجد، مکان های مذهبی، سالن های ورزشی و مدارس در شهرستان های زائرپذیر محل اسکان زائران خواهند بود و از تمامی این مکان ها در اربعین در شهرستان های چرداول و ملکشاهی به صورت میدانی بازدید شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده مسیر ایلام - مهران تا اربعین چهار خطه می شود و روزانه برای حدود 300 هزار نفر آب در مهران تامین و نیروگاه برق 30 مگاواتی در مهران به بهره برداری رسیده است.

بهرام نیا با تاکید بر تسریع عملیات لاین دوم پل صلواتی ایلام یادآور شد: عرشه این پل آماده شده و تا قبل از اربعین لاین دوم این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

وی اضافه کرد: بیش از 60 هزار نفر در شهرستان های زائرپذیر و سایت چغاسبز اسکان داده می شوند و تا اربعین تلاش داریم این تعداد اسکان از 60 هزار نفر نیز عبور کند.

استاندار ایلام با بیان اینکه آذوقه، اقلام و نذورات توسط کمیته مشارکت ها مردمی اربعین استان ساماندهی می شود، گفت: محور اربعین امسال مردم هستند چراکه مردم هر زمان حضور یافتند به توفیقات زیادی دست یافتیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


پنج شنبه 27 مرداد 1401 - 12:26:29

دسته بندی :