قالیباف: مقاومت فلسطین ، نوید بخش و در هم کوبنده است

یک شنبه 23 مرداد 1401 - 11:31:19
قالیباف: مقاومت فلسطین ، نوید بخش و در هم کوبنده است

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی ، مقاومت جنبش جهاد اسلامی فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی را نوید بخش و در هم کوبنده توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز یکشنبه در جلسه علنی مجلس با اشاره به مقاومت گروههای فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل تصریح کرد: حرکت جهاد اسلامی ثابت کرد که هر بخش از مقاومت اسلامی به تنهایی توانایی خرد کردن اراده دشمن را دارا است و امروز در سایه اعتقاد و همدلی همه جریان‌های مقاومت، زوال دشمن غاصب نزدیک تر از هر روزی است .
قالیباف همچنین با محکوم کردن تعرض به مدافعان حرم و قهرمانان ملی که پای جنایتکارانی همچون داعش را از کشورها منطقه کوتاه کردند،افزود: تعرض به مدافعان حرم، جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آنها نتیجه ای ندارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران افزود: زمانی که واقعیت صحنه سوریه و عراق با جنایت‌های دهشتناک تروریست های داعش نمایان شد، به گونه‌ای که حتی کشورهای اروپایی را نیز نگران کرد، هر ایرانی منصفی با سلیقه‌های سیاسی مختلف به این باور رسید که مدافعان حرم فقط پاسداران حریم اهل بیت عصمت و طهارت نبودند بلکه نگهبان امنیت و نابود ناموس کشور ایران نیز هستند.



 


یک شنبه 23 مرداد 1401 - 11:9:12