سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

حاج‌قاسم و سردار همدانی کمر داعش را شکستند

شنبه 22 مرداد 1401 - 15:23:34
 حاج‌قاسم و سردار همدانی کمر داعش را شکستند

تهران- الکوثر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی و سردار همدانی ساختار سازمانی داعش را نابود کردند، گفت: با این اقدامات ، امنیت حریم اهل بیت(ع) تأمین شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز طی سخنانی در خبرگزاری دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، همچنین دستیابی، پیشرفت در زمینه‌های موشکی، پهبادی، فضایی، هوایی و حتی زمینی را در سایه تحریم ظالمانه کشور را یک دستاورد بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: این کارهای کوچکی نیست. این کارها برکاتی است که خدا به ملت ما داده است. در حوزه موشک‌های نقطه‌زن، ایران جزو معدود کشورهایی است که به این فناوری دست یافته است.
وی گفت: درباره آزمایش‌های موشکی، هیچ گاه موشکی به ۱۰ مورد نرسیده و زود به بهره‌برداری رسیده است. این برکتی است که در هیچ جا وجود نداشته و باید واقعیت‌ها برای مردم بازگو شود. این واقعیت‌‌ها موجب امید، نشاط و حرکت رو به جلوی جوان‌هایمان می‌شود.

سرلشکر باقری یکی دیگر از وظایف رسانه‌های انقلابی را مسلح شدن به دانش بالا، فناوری روزآمد و کسب معنویت بیش‌تر دانست و گفت: در این دوران هیچ گاه شرایط سخت دفاع مقدس را تجربه نکرده و شاید هم نکنیم. در ۶ ماه اول جنگ، عملیات‌های بزرگی با وجود رئیس جمهور خائن شکست خورد و در داخل کشور کوچه به کوچه و خیابان به خیابان میان نیروهای انقلابی و افراد سکولار کشمکش بود. علاوه بر این، ترور‌ها در شهر‌ها افزایش یافت و تحریم‌ها نیز آغاز شده بود. شاید در کل بتوان گفت در چنین شرایطی هیچ امیدی وجود نداشت. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)


شنبه 22 مرداد 1401 - 15:21:57

پربازدیدها