عبدالسلام : تجاوزگری بر ضد یمن توسط آمریکا هدایت می شود

جمعه 21 مرداد 1401 - 8:22:0
عبدالسلام : تجاوزگری بر ضد یمن توسط آمریکا هدایت می شود

تهران - الکوثر : سخنگوی دولت نجات ملی یمن گفت : تجاوزگری بر ضد یمن توسط آمریکا، انگلیس و غرب هدایت می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  محمد عبدالسلام سخنگوی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، یمن یک نقطه راهبردی در سطح منطقه‌ای و بین المللی است و آمریکا پرونده یمن را مدیریت می‌کند تا به منافع رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات خدمت کند. 

سخنگوی دولت نجات ملی یمن افزود، موضع ما به عنوان مردم یمن در قبال آنچه در سطح بین المللی در حال رخ دادن است، از همان ابتدا با مدنظر قراردادن خطر برنامه‌ها و طرح‌های آمریکا بوده است. 

عبدالسلام با اشاره به سفرهیات یمنی به مسکو گفت: سفر ما در شرایط استثنایی و حساس به منظور ایجاد چشم اندازی برای مردم یمن انجام می‌شود تا مردم این کشور در چنین مرحله‌ای از آن بهره ببرند. 

این مقام یمنی  با اشاره به اینکه تغییری در روحیه منطقه‌ای و بین‌المللی به وجود آمده است، افزود: عربستان سعودی درک می‌کند که حمایت آمریکا دیگر تضمینش نمی‌کند. 

پیشتر منابع خبری گزارش دادند که محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز  چهارشنبه با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه  در مسکو  درباره تحولات یمن گفت و گو کرده است. 

دیدارعبدالسلام و بوگدانوف تأکیدی بر اهتمام به افق‌های تحقق حل و فصل مسالمت‌آمیز و فراگیر جنگ ضد یمن و رسیدگی به پرونده انسانی بود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


پنج شنبه 20 مرداد 1401 - 20:35:8

دسته بندی :