کشته و زخمی شدن 7 سوری در حمله ترکیه به سوریه

چهار شنبه 19 مرداد 1401 - 13:10:4
کشته و زخمی شدن 7 سوری در حمله ترکیه به سوریه

تهران - الکوثر : در حمله ارتش ترکیه به چند محله در شهر القامشلی و روستاهای اطراف آن در حومه شمالی استان حسکه یک شهروند سوری جان خود را از دست داد و تعدادی زن و کودک زخمی شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  ارتش ترکیه به بهانه مبارزه با تروریست‌ها، از حدود دوسال و نیم پیش بخش هایی از مناطق شمال و شمال شرق سوریه را اشغال کرده و گروهی از نظامیان ترکیه ای همچنان در این مناطق حضور دارند.

منابع محلی خبر دادند نیروهای ترکیه با شلیک گلوله توپ و خمپاره، روستای "سیکرکا" در غرب شهر القامشلی و روستای "تل حمدون" در شمال شرقی آن را هدف قرار دادند.

این منابع اعلام کردند، در این حملات همچنین روستای عراده و شهرهای الدرباسیه و عامودا هدف اصابت گلوله های سنگین قرار گرفته و دچار خسارات شدند.

بنا به اعلام منابع محلی، نیروهای ترکیه همچنین یک بار دیگر نیز شهر القامشلی و اطراف آن را گلوله باران کردند که در جریان آن، سه کودک و سه زن زخمی شدند و در روستاهای تل زیوان، تل الشعیر و سیکرکا در مجاورت این شهر خرابیهایی به بار آمد.

ارتش ترکیه همچنین با استفاده از یک پهپاد به ساختمان های مسکونی در دو محله "المحمقیه" و "کمربند غربی" شهر قامشلی حمله کرد که منجر به وارد آمدن خسارات مادی به برخی از منازل و زیرساخت ها شد.

واحدهای توپخانه های ارتش ترکیه همچنین روستای "السلماسه" در منطقه تل تامر را گلوله باران کردند که این حمله منجر به کشته شدن یک شهروند آواره اهل روستای "السیباطیه" شد که تحت اشغال تروریست های تحت حمایت ترکیه قرار دارد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


چهار شنبه 19 مرداد 1401 - 13:9:52

دسته بندی :