واکنش نجباء به حمله رژیم صهیونیستی به غزه

شنبه 15 مرداد 1401 - 11:7:13
واکنش نجباء به حمله رژیم صهیونیستی به غزه

تهران- الکوثر:  شیخ اکرم الکعبی در واکنش به حمله موشکی امروز رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کرد: این نبرد، نبرد همه ماست و تمام محور مقاومت برای مقابله با اسرائیل در اوج آمادگی و هوشیاری قرار دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دبيرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور ‌پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، ضمن محکومیت حملات موشکی امروز جمعه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، این اقدام را «نقض‌عهد رژیم صهیونیستی در خصوص تعهدات خود و خیانت به میانجی‌گر مصری به واسطه حمله به فلسطین» توصیف کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در این باره تصریح کرده است: رژیم اشغالگر قدس نه تنها به عهد خود پایبند نیست، بلکه حتی به واسطه‌های سازشکار نیز به شکل تحقیرآمیزی خیانت می‌کند. البته بعید نیست که رژیم‌های سازشگر در این میانجی‌گری خیانت آمیز و تجاوزکارانه شریک باشند.
وی در ادامه آورده است: این درحالی است که معانی آگاهی و بصیرت در میان گروه‌های مقاومت فلسطینی به وضوح قابل مشاهده است. زمانی که این رژیم پس از جنایت خود تلاش کرد تا ناقوس تفرقه را میان گروه‌های مقاومت فلسطینی به صدا درآورد، فوراً با سیلی مواجه شد که برگرفته از پاسخ‌های مقاومت بود؛ پاسخی که دال بر یکپارچگی و وحدت تمامی جنبش‌ها در مقابله با تجاوز آن است.
فرمانده عالی‌رتبه مقاومت عراق با بیان اینکه «این نبرد، نبرد همه ماست»، خطاب به مجاهدان فلسطینی خاطرنشان ساخت: تاکید می‌کنیم که شما تنها نیستید و همه محور مقاومت در کنار شما هستند. همانا ما در اوج آمادگی و هوشیاری قرار داریم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 15 مرداد 1401 - 10:59:26