تاکید جهاد اسلامی بر ضرورت تشدید مقاومت

جمعه 24 تیر 1401 - 11:47:21
تاکید جهاد اسلامی بر ضرورت تشدید مقاومت

تهران - الکوثر : زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه، نتایج سفر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا از قبل برای ملت فلسطین مشخص بود، گفت، باید برای احقاق حقوق فلسطین ، مقاومت شدت پیدا کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در اولین سفر خود به غرب آسیا روز چهارشنبه وارد فلسطین اشغالی شدو با مقامهای رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درسخنانی اظهارکرد، آمریکا در تلاش برای تامین منافع خود و امنیت دشمن صهیونیستی است.

النخاله بر ضرورت پند گرفتن ملت فلسطین و مقاومت و اهمیت دست کشیدن از خیالپردازی بر اینگونه تحرکات سیاسی تاکید کردو گفت: تا زمانی که مشکل جدی برای دشمن ایجاد نکنیم، تحلیلات سیاسی و داده‌ها هیچ ارزشی نخواهد داشت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین عزم جدی و تشدید مقاومت برای تحمیل واقعیت‌های جدید را خواستار شد و افزود: در این موقع است که می‌توانیم بیشتر خواسته‌های خود را محقق کنیم چرا که در غیر اینصورت باید منتظر بمانیم تا ببینیم که دشمن چه تسهیلات حیاتی و رشوه های اقتصادی مرتبط با رفتار ما اعطا می‌کند .

گفتنی است جوبایدن در سفر خود به غرب آسیا ضمن ملاقات با مقامهای رژیم صهیونیستی قراراست به عربستان سعودی هم سفر کند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


جمعه 24 تیر 1401 - 11:47:8

دسته بندی :