کرونا جان 7 هموطن دیگر را گرفت

سه شنبه 21 تیر 1401 - 16:2:45
کرونا جان 7 هموطن دیگر را گرفت

تهران- الکوثر: مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۵۱ نفر رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بر اساس گزارش وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۰۶ نفر از آنها بستری شدند.

۳۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۱۷ نفر رسید و تا کنون ۷ میلیون ۶۵ هزار و ۴۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

طبق اعلام وزارت بهداشت تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۷۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۳ هزار و ۳۵۸ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۱۳ هزار و ۹۴۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۵۷۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۹۶ هزار و ۶۲۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و شمار آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور به ۵۲ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۷۸۷ رسید.

در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد موارد بستری جدید در هفته دوم تیرماه ۵۹۱ نفر نسبت به هفته قبل آن ( ۳۱۱ نفر) افزایش داشته و افرادی که به صورت سرپایی به علت ابتلا به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کردند نیز ۳ هزار ۲۶۰ نفر بودند در حالیکه این رقم هفته قبل از آن هزار و ۴۱۴ نفر بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 21 تیر 1401 - 15:57:40