الکاظمی : گروه‌های سیاسی به میدان بیایند

شنبه 18 تیر 1401 - 20:30:0
 الکاظمی : گروه‌های سیاسی به میدان بیایند

تهران- الکوثر: نخست وزیر عراق از گروه‌های سیاسی خواست مسئولیت‌های خود را برای حل بحران سیاسی کشور برعهده بگیرند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از سایت خبری بغداد الیوم، دفتر اطلاع رسانی مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، الکاظمی با شماری از نمایندگان نینوا طی سفرش به این استان دیدار کرد. در جریان این نشست نیازهای تمامی بخش‌های این استان و راه‌های همکاری و تلاش جدی به منظور تقویت فضای سرمایه‌گذاری و بازسازی این استان و پاسخگویی به خواسته‌های اهالی آن مورد بررسی قرار گرفت.

نخست وزیر عراق در جریان این نشست بر اهمیت همکاری میان فعالیت‌های قوه مجریه و مقننه و همچنین لزوم هماهنگی بالا جهت ارتقای عملکرد و پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان تاکید کرد.

مصطفی الکاظمی همچنین تصریح کرد: فرصت بزرگی برای این استان وجود دارد و ما باید همگی برای همکاری و کمک به یکدیگر تلاش کنیم. همکاری بین قوه مجریه و مقننه بسیار مهم است و شما باید به عنوان تیمی واحد با یکدیگر برای خدمت به استان و کشور خود همکاری کنید.  

وی در ادامه افزود، برای ایجاد فضایی جهت کمک به آغاز پروژه‌ها و اجرایی کردن آنها در اسرع وقت همکاری کنید و هرگز نسبت به کیفیت کار بی‌اعتنا نباشید.

الکاظمی اظهار داشت: شهروندان عراقی شایستگی زیادی دارند و با سختی‌هایی مواجه شده‌اند و وقت آن فرا رسیده تا برای خدمت به آنها و برداشتن موانع و حل مشکلات تلاش‌ها را افزایش داد و بیشتر موانع و مشکلات با همکاری و هماهنگی برای تسهیل اقدامات و تسریع مکانیزم کاری ممکن است حل شوند.

وی ادامه داد: عراق شاهد وضعیت سیاسی مشخصی است اما باید با تمام توان و بدون هیچ تردیدی برای خدمت به مردم تلاش کرد. من از گروه‌های سیاسی می‌خواهم مسئولیت‌ ملی خود را برای حل بحران سیاسی برعهده بگیرند.

الکاظمی همچنین گفت: پروژه‌های متعددی به ویژه طرح بازسازی موصل آغاز خواهد شد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
 


شنبه 18 تیر 1401 - 17:29:40

دسته بندی :