ایستادن بانوان ایرانی بر قله تکواندو آسیا

دو شنبه 6 تیر 1401 - 18:21:16
ایستادن بانوان ایرانی بر قله تکواندو آسیا

تهران- الکوثر: بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی آسیا با قهرمانی تیم ملی بانوان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا که با حضور 34 تکواندوکار از کشور‌های مختلف به میزبانی کره جنوبی در شهر «چانچئون» برگزار شد، امروز به پایان رسید.

در پایان این دوره از مسابقات تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان با کسب 3 مدال طلای  ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده، 2 مدال نقره  مبینا نعمت زاده و نسترن ولی زاده و یک مدال برنز زهرا شیدایی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

همچنین تیم‌های ملی کره جنوبی و چین به ترتیب عنوان نایب قهرمانی و سومی را از آن خود کردند. 

در بخش مردان شاگردان «بیژن مقانلو»‌ با عملکردی ضعیف و دور از انتظار با سه مدال نقره و یک برنز در رتبه پنجم قرار گرفته تا پس از ۲۰ سال سکوی آسیایی را از دست بدهند.

ازبکستان با کسب ۴ مدال طلا به مقام قهرمانی رسید، کره‌جنوبی با کسب ۳ مدال طلا و ۲ برنز نایب قهرمان شد، چین با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز در سکوی سوم آسیا ایستاد و اردن نیز با کسب ۴ مدال نقره و یک مدال برنز  بالاتر از ایران در رتبه قرار گرفت.

در مجموع رده‌بندی نهایی مردان و زنان تیم ملی کشورمان با ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۲ برنز عنوان سوم را کسب کرد. کره جنوبی با ۵ طلا، یک نقره و ۴ برنز قهرمان شد و ازبکستان با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز در جای سوم ایستاد. تیم‌های چین با ۳ طلا، ۳ نقره، ۲ برنز و اردن با یک طلا و ۴ نقره و یک برنز چهارم و پنجم شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 6 تیر 1401 - 18:21:5

پربازدیدها