هلال احمر : مشکلی در ارائه خدمات پزشکی به حجاج ایرانی نداریم

پنج شنبه 2 تیر 1401 - 12:50:0
هلال احمر : مشکلی در ارائه خدمات پزشکی به حجاج ایرانی نداریم

تهران - الکوثر : معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از ارائه خدمات پزشکی به حجاج ایرانی خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، طاهر درودی معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، در گفتگو با خبرگزاری ایسنا  از ارسال داروهای مورد نیاز حجاج ایرانی به عربستان خبر داد و خدمات پزشکی ارایه شده به زائران را تشریح کرد.

درودی، درباره وضعیت داروهای ارسالی به عربستان سعودی برای ارائه خدمت به حجاج، گفت: همه داروهای مورد نیاز حج امسال را به عربستان ارسال کردیم و  باتوجه به اینکه به تدریج حجاج اعزام شده‌اند، تاکنون از بخشی از داروهایی که به صورت تدریجی ارسال کردیم، استفاده کردیم و بخشی را هم از طریق سیستم سعودی در محل خریداری کردیم تا بار اصلی‌ دارو برسد و بتوانیم خدمات را ارائه کنیم.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر همچنین گفت : در بین حجاج ایرانی هیچ بیمار مبتلا به کرونا یا مورد آبله میمون نداشتیم و گزارش نشده است و در مجموع زائران در سلامت کامل هستند.

درودی تاکید کرد: زائرانی که قصد سفر به عراق را دارند، لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و حتما سه دز واکسن را تزریق کرده و بعد مشرف شوند و  کلیه واکسن‌های کرونای مورد تایید وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران، در عراق نیز معتبر است.

حدود 40 هزار حاجی ایرانی، برای شرکت در مراسم حج  تمتع  در  کاروان های مختلف به عربستان اعزام می شوئد. 


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


پنج شنبه 2 تیر 1401 - 9:40:11