تعویض پرچم گنبد حرم مطهر رضوی در آستانه روز زیارتی امام رضا (ع)

پنج شنبه 2 تیر 1401 - 11:37:0
تعویض پرچم گنبد حرم مطهر رضوی در آستانه روز زیارتی امام رضا (ع)

تهران - الکوثر : در آستانه 23 ذی‌القعده، روز زیارتی امام رضا(ع) پرچم سبز گنبد مطهر رضوی به نشانه عزا تعویض شد و پرچم سیاه به اهتزاز درآمد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از آستان نیوز، در آستانه روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) و بنا به روایتی شهادت امام رضا(ع)، پرچم گنبد مطهر حرم رضوی به نشانه عزا تعویض و به رنگ سیاه در آمد.

به همین مناسبت صحن‌ و سرای حرم مطهر نیز همچون صحن انقلاب اسلامی، آزادی و جمهوری اسلامی، گلدسته‌ها و سقاخانه نیز توسط خادمان این آستان مقدس با پارچه و کتیبه‌های مشکی سیاه‌پوش شدند.

دو چایخانه حضرت رضا(ع) در صحن کوثر و باغ رضوان نیز برای میزبانی از زائران با چای، دمنوش، شربت و... از ساعت 7 تا 12 و 17 تا 24 آماده پذیرایی از زائران و مجاورانی هستند که برای زیارت بارگاه نورانی انیس النفوس(ع) و شرکت در برنامه‌های ویژه آستان قدس رضوی در این ایام به حرم مطهر مشرف می‌شوند.

همچنین به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی پیش‌بینی‌های لازم در حوزه‌هایی همچون فرش‌آرایی، دفاتر امانات، بخش صندلی‌های چرخدار و زائربرهای برقی و تأمین اقلام مصرفی اتخاذ شده تا محبان حضرت شمس الشموس(ع) در آرامش‌خاطر به زیارت بپردازند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


پنج شنبه 2 تیر 1401 - 9:27:24