سفر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به مصر

سه شنبه 31 خرداد 1401 - 11:32:0
سفر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به مصر

تهران - الکوثر : ولیعهد سعودی که به مصر سفر کرده است در بدو ورود به این کشور مورد استقبال «عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی قاهره مورد استقبال عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر قرار گرفت.

قرار است بن سلمان در جریان سفر به مصر با مقامات ارشد این کشور از جمله عبدالفتاح السیسی دیدار و گفتگو کند. دو طرف در جریان این دیدار در خصوص مسائل منطقه و راهکارهای تقویت روابط دوجانبه گفتگو می کنند.

رسانه های سعودی در این خصوص اعلام کردند که ولیعهد سعودی قصد دارد در جریان سفر به مصر چند توافقنامه اقتصادی را با مصر به امضاء برساند. قرار است بن سلمان پس از مصر به اردن نیز سفر کند.

از سوی دیگر، خبرگزاری فرانسه اعلام کرده است که بن سلمان پس از سفر به اردن، این کشور را به مقصد ترکیه ترک می کند. سفر منطقه ای ولیعهد سعودی درحالی است که تا چند روز دیگر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قرار است به ریاض سفر کند.

روز گذشته دولت عربستان سعودی اعلام کرد که ممنوعیت سفر شهروندان این کشور به ترکیه را در آستانه سفر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به آنکارا برداشته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 31 خرداد 1401 - 10:51:27

دسته بندی :

پربازدیدها