تاکید شیخ "عکرمه صبری" بر صیانت از مسجد الاقصی

پنج شنبه 26 خرداد 1401 - 9:20:26
تاکید شیخ "عکرمه صبری" بر صیانت از مسجد الاقصی

تهران - الکوثر : خطیب مسجد الاقصی تصریح کرد، طرح‌های شوم رژیم صهیونیستی هرگز محقق نخواهد شد و ملت فلسطین اجازه سیطره اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی را نخواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی گفت: سیاست کوچاندن اجباری که رژیم اشغالگر قدس در پیش گرفته است، در هیچ جای دیگر دنیا دیده نمی‌شود و اقدامات ظالمانه هیچ حقی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی در مسجد الاقصی ایجاد نمی‌کند.

صبری افزود، ملت فلسطین هرگز اجازه جدا شدن بخشی از این مسجد الاقصی و سیطره اشغالگران قدس را نخواهد داد.

خطیب مسجد الاقصی همچنین تاکید کرد، فلسطین خواهان تقویت حضور و نگهبانی از مسجد الاقصی در جمعه پیش رو تحت عنوان «جمعه پاسداری با وجود تبعید» است.

صبری پیشتر نیز هشدار داده بود، شهر قدس و مسجدالاقصی به یک پادگان نظامی تبدیل شده است و این بدان معناست که اسرائیل قصد پنهانی یهودی کردن شهر قدس و تسلط بر مسجد را در سر می‌گذراند.

خطیب مسجد الاقصی با تاکید بر اینکه چنین حملاتی هرگز عایدی نصیب آن‌ها نخواهد کرد، گفت: اقدامات اسرائیل در مسجدالاقصی و قدس شرقی، اقداماتی تروریستی و وحشیانه است که با قوانین بین المللی و بشردوستانه و همه ادیان مغایرت دارد.

مسجدالاقصی اخیرا شاهد یورش صهیونیستهایی بوده است که به صورت جمعی و با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به این مسجد وارد می شوند. صهیونیست‌ها با تشدید تجاوزات و تعرضات خود به مسجدالاقصی به دنبال فراهم کردن زمینه برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد هستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 26 خرداد 1401 - 9:19:37

دسته بندی :