خلاصه بازی ایران- الجزایر +ویدئو

سه شنبه 24 خرداد 1401 - 9:53:25

تهران- الکوثر: تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی دوستانه خود پیش از برگزاری جام جهانی با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه 1-2 در مقابل الجزایر مغلوب شد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در مسابقه یکشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران با ترکیبی نسبتا متفاوت نسبت به بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی بازی را آغاز کرد. از آن سو الجزایر هم بسیاری از بازیکنان اصلی خود را برای این مسابقه به همراه نداشت. با این وجود بازی با برتری سبزپوشان الجزایر آغاز شد و شاگردان جمال بلماضی از همان دقایق ابتدایی بازی قدرت خود را به حریف دیکته کردند. 

حملات متعدد بازیکنان الجزایر بالاخره در دقیقه 44 جواب داد و با اشتباه عجیب علیرضا جهانبخش، بازیکنان حریف توسط ریاض بن عیاد موفق شدند دروازه تیم ملی ایران را باز کنند. اشتباهات متعدد امیر عابدزاده که در این مسابقه به علیرضا بیرانوند ترجیح داده شده بود هم از نکات قابل توجه 45 نخست این بازی بود. 

در نیمه دوم بازیکنان تیم ملی ایران توانستند کمی بهتر بازی را آغاز کنند و ادامه حملات سفیدپوشان باعث شد تا ایران در دقیقه 64 گل تساوی را به ثمر برساند. در این دقیقه ارسال نورافکن را علیرضا جهانبخش وارد دروازه الجزایر کرد. 

با این حال الجزایر که بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در این مسابقه به همراه نداشت در ادامه بازی بر شدت حملات خود افزود و در دقیقه 83 روی یک اشتباه دیگر که این بار از امید نورافکن سر زد، موفق شد توسط عموره برای دومین بار دروازه ایران را باز کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


 


سه شنبه 24 خرداد 1401 - 9:53:15