هشدار زیاد النخاله به صهیونیستها : تحقیرها را تحمل نخواهیم کرد

یک شنبه 22 خرداد 1401 - 19:54:10
هشدار زیاد النخاله به صهیونیستها : تحقیرها را تحمل نخواهیم کرد

تهران - الکوثر : دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مقابله تمام گروه های فلسطینی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، حوادث مربوط به بیت المقدس اشغالی و مسجدالاقصی، حملات مستمر شهرک نشینان صهیونیست، کشتار روزانه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری، تخریب منازل، شکنجه مستمر اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، نادیده گرفتن اعتصاب غذای اسرای فلسطینی باید متوقف شود و این امر نیازمند موضعگیری و حمایت جدی گروه‌های ملی و اسلامی و تمام اقشار ملت فلسطین است.

النخاله افزود، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با جدیت تمام در کنار ملت فلسطین و علیه اقدامات رژیم صهیونیستی ایستاده است و هرگز اجازه تحقیر بی وقفه را نخواهد داد.

حقوق مردم مظلوم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی له می‌شود؛ این رژیم در این مدت، وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه فلسطینی ها مرتکب شده است.

سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست ضد شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد.

نظامیان صهیونیست روز گذشته به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن از جمله قلقیلیه، نابلس و الخلیل یورش بردند و دهها فلسطینی را مجروح و بازداشت کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 22 خرداد 1401 - 19:52:58